- Reaktionen
- 3.451
- Checks
- 6
Bist du a schon so altSo was echt gescheites ... was ist das zum Beispiel für dich ?
Ach wie schön ein Spruch aus Kindertagen![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Bist du a schon so altSo was echt gescheites ... was ist das zum Beispiel für dich ?
Ach wie schön ein Spruch aus Kindertagen![]()
Derfstn scho in Mund nehmaJo leider![]()
Du bist voi orgDerfst scho in Mund voi nehma
Hab da ane aufglegt jetzt![]()
Nein des passt scho guathoma wos gegn a Landebahn
saufts ihr 2 heimlich?Was wer ich
macht da Alkohol![]()
mir scheint soNein unheimlich![]()

Ok. Host mi dawischt. Wos Gscheits foid ma heit eh nimma ein.So was echt gescheites ... was ist das zum Beispiel für dich ?
musst halt dran bleiben.
Ich hätt eigentlich auch gedacht hier steppt da Bär, aber irgendwie sind wohl noch alle im Urlaub![]()
host du so long gschlofnAbend die Mostbluzer![]()
des überfordert mi jo wieder. 20 Seitn nachlesen is ja a ka Spaßdo muast zu uns um ekuma, bei de Nöla is mehr los...
Neeeee.... Bin den ganzen Tag vor dem PC gesessen und jetzt arbeitenhost du so long gschlofn![]()
![]()
des überfordert mi jo wieder. 20 Seitn nachlesen is ja a ka Spaß![]()
Sehr sympathisch ..Was wer ich
macht da Alkohol![]()
I hob gescheites BierOk. Host mi dawischt. Wos Gscheits foid ma heit eh nimma ein.
Frag was du verpasst hastdes überfordert mi jo wieder. 20 Seitn nachlesen is ja a ka Spaß![]()
Sehr sympathisch ..
I sauf ned heimlich i hob Kinda des is bis zum Ende der Ferien überlebenswichtig
I hob gescheites Bier
Und die Frage offen wie Ländergrenzen entstanden sind vermessen wurden usw..
Dann noch a ganz liebe 13 jährige
Und naja ich hab biera gescheites
Frag was du verpasst hast![]()