- Reaktionen
- 119.781
- Checks
- 57
Alter Verwalter, der ganze Parkplatz war ein einziger Eislaufplatz und dann kommt der Hausmeister und sagt, bitte aufpassen, es ist etwas rutschig![]()
Owa nua gaunz a bissi
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Alter Verwalter, der ganze Parkplatz war ein einziger Eislaufplatz und dann kommt der Hausmeister und sagt, bitte aufpassen, es ist etwas rutschig![]()
Ois Suppnhenn dan ses olleweil nuI woas ned, ob's mit meine Hendln nu a Freid hätts
Bis auf a poar junge, is da Rest eher gegen Obsterbensamen![]()
Ois Suppnhenn dan ses olleweil nu![]()
Hams leicht vier Haxn dass das net dawischt?Dadurchs bei mir in Gnadentod szerbn derfn, is des dann ned amoi mehr a Suppnhenn![]()

Der meint das aber auch total ernstOwa nua gaunz a bissi![]()
Hams leicht vier Haxn dass das net dawischt?![]()
Als suppnhenn würdest dir zumindest die Begräbniskosten ersparenNa, de derfn afoch umfoin, wenn's soweit is

Huhn läuft auf die Strasse, Autofahrer gibt Gas - Huhn beschleunigt - Autofahrehr gibt noch mehr Gas - Huhn beschleunigt nocheinmal...Was kennstn du fia Hendln![]()
Als suppnhenn würdest dir zumindest die Begräbniskosten ersparen![]()

Jo eh scho vui zlaung herLeitln, i gfrei mit schon drauf Euch endlich mal wieder zu sehen und bei an Kaffetschal mit Euch zu inem tratschen![]()
SchdimmtJo eh scho vui zlaung her

Tummeln?Ohhh da tummelt sich schon einer
![]()
Rumtreiben werst dich ah nu ned ? Oder?Tummeln?
Do moanst owa ned mi, oder?
Na.Rumtreiben werst dich ah nu ned ? Oder?