- Reaktionen
- 99.889
- Checks
- 75
Nö da hauts ma eher 5 Kilo meht auf die WaageGö, da hauts da glei wieder s'hoserl auft seitn![]()
So ah endlich Feierabend
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Nö da hauts ma eher 5 Kilo meht auf die WaageGö, da hauts da glei wieder s'hoserl auft seitn![]()
Is wuascht des trainieren wir wieder runterNö da hauts ma eher 5 Kilo meht auf die Waage
So ah endlich Feierabend

Wie geht's auf der Reha?Schen Obend![]()
Wie geht's auf der Reha?
Freut mich für dich!Super, sche laungsam tuat si wos![]()
Jo eh kloa.....Is wuascht des trainieren wir wieder runter![]()
Lest sich sehr gut.Super, sche laungsam tuat si wos![]()
Hätte ich auch wieder gebraucht, aber wurde abgelehntJo eh kloa.....
Lest sich sehr gut.
Wenns bei uns so weitergeht brauch i ah boid a Reha....owa de 6wöchige![]()
Du weißt schon...Jo eh kloa.....![]()
Mit der langen schweren Hantel ??? Wer mi kennt woas dass i mi mitvtraining ned wiakli auskennDu weißt schon...
Rauf, runter, rauf, runter, eini, außi, rauf, runter, rauf, runter und so weiter...
Du weißt was ich meine... Biometrisches Training oder wie das heißt![]()
Donn wird's Zeit, dasst hergnumma wirstMit der langen schweren Hantel ??? Wer mi kennt woas dass i mi mitvtraining ned wiakli auskenn![]()

Jo des wiederum hoid i fia a Gerücht...Donn wird's Zeit, dasst hergnumma wirst
I man, dasst da an Trainer suachst, dann wirds a wos mit den Rumkekerln undn Unterhoserl![]()
Du redest so, als wärest so oed wie i!Jo des wiederum hoid i fia a Gerücht...
Des oanzige wos i brauch is vui Ruhe, vui Entspannung und vui me-time....und ois aundare is fia mi Ballast wos i goa ned brauchen kau...![]()
NÖö des ned....hod wohscheinlich mit wos aundan zu tunDu redest so, als wärest so oed wie i!![]()

gumoag beinaund