- Reaktionen
- 100.540
- Checks
- 75
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Kloa,... i hob das jo vablosn,... de Woikn in Drentasboch...Und mittlerweile strahlebd blaua Hüme und Sonnenschein![]()
Ehm, wenn ma mahn, dann hol di zum Nebel vablosnKloa,... i hob das jo vablosn,... de Woikn in Drentasboch...![]()
I hob scho an gaaaauuuunz lauuuungen, kwasi üwa EF Norm, owa bis za dir owe, reicht er do net gaunz, ... mein AotemEhm, wenn ma mahn, dann hol di zum Nebel vablosn
Du wirst Vorort eingsetztI hob scho an gaaaauuuunz lauuuungen, kwasi üwa EF Norm, owa bis za dir owe, reicht er do net gaunz, ... mein Aotem![]()

Trau di, BurschiDu wirst Vorort eingsetzt![]()
... so vü Schücha mogst du goa net kaffn, damit länga wia pffft in Betrieb bleib... Schreib ned so durchgstrichnMoi gaunz wos audas, kennt werdieden neuenMuseOrbeitgeber vomMopetfohra@Mitglied #403443 ???
Der is gscheid schwazuaeideckt mit Oarbeit.... und so![]()
Schreib ned so durchgstrichn

Du dasauffst jo scho wos i va mein Hobbyweingortn hobTrau di, Burschi... so vü Schücha mogst du goa net kaffn, damit länga wia pffft in Betrieb bleib...
![]()

Wenn i wü vasteh i des schonwoa kloa, dass du des net tschäckst um wos eigentli geht,...
![]()

I wad heit scho miad. Und muass mi ausrasten fia muangSchen Obend, olle mitanaund![]()
Schen Obend, olle mitanaund![]()

I wad heit scho miad. Und muass mi ausrasten fia muang
Do geht's wieda aufd Hadsch![]()
Dachte du bist auf Reha...Glaubst, mogst auf d'Nocht mitfoahn?
Erst ab DienstagDachte du bist auf Reha...![]()
Asoo. Jo i woas nu ned waun i hoamkimErst ab Dienstag
Jo, siagst eh; kannst eh kurzfristig a nu schreinAsoo. Jo i woas nu ned waun i hoamkim