- Reaktionen
- 40.898
- Checks
- 17
Ihr wart ja fleißig mit schreiben, hab nicht nachgelesen, was wichtiges passiert?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Da Kuchn is schuidNur Zeit für eine Dusche, hab einen Kuchen im Backrohr

Du sagst esDa Kuchn is schuid![]()
Fia wenn is der Kuchen?Du sagst es![]()

BestellungFia wenn is der Kuchen?![]()
Sogst an schaen Gruaß er is schuidB
Bestellung
Woast du des no goanet ais mochts an Mostviatla ErotikkalendaWas ist da mit Kalender?
Bin markiert worden?
Träume sind Schäume und ich bin mir sicher da gibt es wesentlich schönere Frauen zum fotografieren als mich.Woast du des no goanet ais mochts an Mostviatla Erotikkalenda![]()
Griagst a Eilodung in a Studio weist mitn fotografieren net so guat bistTräume sind Schäume und ich bin mir sicher da gibt es wesentlich schönere Frauen zum fotografieren als mich.
Du zahlst einen Fotokurs?Griagst a Eilodung in a Studio weist mitn fotografieren net so guat bist![]()
I glaub ihr saufts olle a wengal zvui

Gwisse Sochn muast da oafoch schen sauffa.I glaub ihr saufts olle a wengal zvui![]()
Es gibt owa a Sochn de kau ma se beim besten Wün ned sche saufaGwisse Sochn muast da oafoch schen sauffa.
S' dritte Biertschal hob i grodI glaub ihr saufts olle a wengal zvui![]()
Dae san scha olle schlofen gaungan vialeicht was olle zvü saufnS' dritte Biertschal hob i grod![]()

Irrtum....Dae san scha olle schlofen gaungan vialeicht was olle zvü saufn![]()

zvü is immer relativDae san scha olle schlofen gaungan vialeicht was olle zvü saufn![]()
Da bin ich GsD nicht dabei. Ich nix MostviertlerinWoast du des no goanet ais mochts an Mostviatla Erotikkalenda![]()