Privat Diverses Die Most4tler Mischung

jaja do krochts hoibwegs in da Melone😍 waaaaaast wie scheeee😊krigst nur die höfte mit owa trotzden irgendwia nu do owa ned gaunz weg🥴 oiso ba mir is hoid so🤷

Scha wieda kan Puffsprudel i moch ma Sorgn :unsure::unsure::rofl::rofl::rofl::rofl:
Moch ma eh glei oan auf. Woa erst ausgiebig de Arbeit abduschen....🤷‍♀️
Des WE werd eh nu stoak. Morgen nu an auf Gschpenst mochn aum Freitag zum Heurigen und endlich mein Koffer fertig mochn. Samstag fian Opa einkaufen und FF-Fest bei uns mit Familie und Nochbarn. Und am Sonntag soit i nu beim Vatern sein 80iger anrauschen. Und abends muass i scho zan Flughafen düsen 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
Leck Oasch .🙈🙉

Zuletzt bearbeitet:
Moch ma egal glei oan auf. Woa erst ausgiebig de Arbeit abduschen....🤷‍♀️
Des WE werd eh nu stoak. Morgen nu an auf Gschpenst mochn aum Freitag zum Heurigen und endlich mein Koffer fertig mochn. Samstag fian Opa einkaufen und FF-Fest bei uns mit Familie und Nochbarn. Und am Sonntag soit i nu beim Vatern sein 80iger anrauschen. Und abends muass i scho zan Flughafen düsen 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
Leck Oasch .🙈🙉
das hört sich nach stress an

Moch ma egal glei oan auf. Woa erst ausgiebig de Arbeit abduschen....🤷‍♀️
Leck Oasch .🙈🙉

Do wird da dann ned fad 🤣🤣

Zurück
Oben