- Reaktionen
- 119.531
- Checks
- 57
. Bei mir gibt's aber Tigermilch![]()
Wos is des jetzt wieder?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
. Bei mir gibt's aber Tigermilch![]()
Wie, was, wann? Mitn @Mitglied #687772 hätt i am Techtlmechtl ghabt? Aha. Und wieso waß i nix davon?Do frisst mi voi da Neid...
Mir warad scho amoi a Tächtl gnua,.... und DU... host a nu a Mächtl mit dem Katzl @Mitglied #695416 ghobt
Du bist jo a Wüda... oag...
öhmnnnbist wirkli gaaauuunz sicha, dass des Katzl a wos davo was
...
Da Freind wüs wissn, weil.... mia warad des soooowos von...![]()
Du bist einfach zu weit wegDi schreibt wenigstens wer au!
I hob heut seit laungem wieder moe a PN kriegt - und es wor da Admin, dass mei Premium-Mitgliedschoft boed olauft!![]()
Ja Küss die Hand werte Edeldame! Wie geht es dir und deinem Göttergatten?Meine Verehrung werter Herzog, welch unerwartetes Vergnügen Anhang anzeigen 13659979
I glaub Milch mit Rum...oda so ähnlichWos is des jetzt wieder?
Oh, Eure HochwohldurchlauchtigkeitGuten Abend meine Kinder der Sonne!
Ja Küss die Hand werte Edeldame! Wie geht es dir und deinem Göttergatten?
Oh, welch Freud' den hochverehrten Adelsmann zu erblicken!Oh, Eure Hochwohldurchlauchtigkeit
Boah, da werd i ja glei neidischDas Wohlbefinden gestaltet sich vorzüglich, da wir grade im hl. Lande Tirol verweilen![]()
Wos is des jetzt wieder?
Ganz genauI glaub Milch mit Rum...oda so ähnlich
Wer sagt das ich alleine binAlla saufn mocht schiach,... i sogs nua so...![]()
wünsche ich euch samma scho zwaWie, was, wann? Mitn @Mitglied #687772 hätt i am Techtlmechtl ghabt? Aha. Und wieso waß i nix davon?![]()