- Reaktionen
- 40.645
- Checks
- 17
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

I bi nu bei de NochbarnSchen Obend ins 4tel![]()

Wor a grod im Wandl.Dass ma vom chilln und wellnessen eh so miad sei kau![]()
i huck die längste zeit auf da couch und mir gehts ah soWor a grod im Wandl.
Jetzt bi i a miad.
Fernschloffai huck die längste zeit auf da couch und mir gehts ah so![]()
na, der tegl bleibt aus...Fernschloffa
Du host sicha vü zan tuan ghobtWor a grod im Wandl.
Jetzt bi i a miad.
SdimmdDu host sicha vü zan tuan ghobt![]()
Du host sicha vü zan tuan ghobt![]()
Wobei, heit wors relativ entspannt.Sdimmd
Jo bei mir auch.Wobei, heit wors relativ entspannt.
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
Geehh.. wenns ned grod zan heign oda silieren is, liegen de Baun doch eh nur auf da faulen HautSdimmd

Geehh.. wenns ned grod zan heign oda silieren is, liegen de Baun doch eh nur auf da faulen Haut
![]()
Geehh.. wenns ned grod zan heign oda silieren is, liegen de Baun doch eh nur auf da faulen Haut
![]()

und jetzt boschtsOkeee... mei Bauer kau grod ned auf der faulen Haut (mir) liegen, weil er erscht am Freitag wieder hoamkimmtJo genau
Do redt de Richtige![]()
Na, des is owa a netter Empfaung... do schaut ma noch laaaanger Zeit moi wieder do rein, tuat vorsichtig seine bescheidene Meinung kund und wird glei soooo brutal angefahrenund jetzt boschts