- Reaktionen
- 21.126
- Checks
- 1
Aufpassen es kummt woarschnlich die ane oda andere Hand aussahinterm bildschirm is das immer recht günstig![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Aufpassen es kummt woarschnlich die ane oda andere Hand aussahinterm bildschirm is das immer recht günstig![]()
die haund bleibt am tischAufpassen es kummt woarschnlich die ane oda andere Hand aussa![]()
![]()
![]()
Des san die besten!Des san Aussagen oan der mi guad kennt hod und vo einigen de mi goa ned kennen
Afoch a liederliches Luada hoid
I miasat schnö an Buchhotakurs mochn und dann kums drauf ao wost zoistMog wer stott mir mei Buchhoitung mochn
Wann mi des imma gfrein darad![]()
Mog wer stott mir mei Buchhoitung mochn
Wann mi des imma gfrein darad![]()
Wer glaubt das Buchhalter Bücher halten glaubt auch, dass ein Schwalbenschwanz zur Fortpflanzung von/beim Vögeln genutzt wird…
I miasat schnö an Buchhotakurs mochn und dann kums drauf ao wost zoist![]()
Buchhoitung…des würd i für Geld net mochen… do würd i eher mein Körper verkaufen
Wobei…reich würd i wohl mit beidem net werden…
, do war i bei letzterem jetzt ned soooo sicha 

Do kaust 3 draus mochn nu 1 Std. bis Feierabend isWos fia a TogDo kaust 3 draus mochn nu 1 Std. bis Feierabend is
![]()

Is eh nua a Einnahmen/ Ausgaben, do brauchst eh kann Kurs dafia
![]()
Ähhmm, do war i bei letzterem jetzt ned soooo sicha
![]()
Seid wann bist du käuflich?Wo tatst mi denn leicht du hinvertschachern?

Wo tatst mi denn leicht du hinvertschachern?
Seid wann bist du käuflich?
Wobei , ich würde dich schon nehmen![]()
Vermittlungsgebühr Zahl ich aber keineSiagst
![]()
Vermittlungsgebühr Zahl ich aber keine![]()