- Reaktionen
- 118.759
- Checks
- 57
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ich verzieh mich jetzt, morgen mach ich einen 12erSan mia heit a Mädelsrunde![]()
Ich verzieh mich jetzt, morgen mach ich einen 12er
Grundsatz für Männer
Unterbrich niemals eine Frau
Wenn sie schweigt
Gerne..... In der Ruhe liegt die KraftDo sitzast bei mir manchmoi ganz lang in Ruhe![]()
Griaßt diGriaß eink![]()
![]()

Heast auf jetzt mia laft e scha as Wossa im Mund zsammanUnd dazu gute Saucen, Salate und sonstige Beilagen
Ganz nach dem Motto: Schatz du brauchst heute nicht kochen, wir grillen![]()
Grundsatz für Männer
Unterbrich niemals eine Frau
Wenn sie schweigt
Woa die Grüllerei ok? I hob heit ganzen Tog no nix geissen mia tuan scha die Zäin weh vor lauda zsammbeissnGriaß eink![]()
![]()
Woa die Grüllerei ok? I hob heit ganzen Tog no nix geissen mia tuan scha die Zäin weh vor lauda zsammbeissn![]()
![]()
Vormittog einkafen dann brav Radlgforan 50 km ohne Pause und Nochmittog bißal pfuscht und jetzt trink i a ochterl Blaufränka eiso ka Zeit ghobtWieso tuast denn des a?
Vormittog einkafen dann brav Radlgforan 50 km ohne Pause und Nochmittog bißal pfuscht und jetzt trink i a ochterl Blaufränka eiso ka Zeit ghobt![]()
Wos mi net Umhaut wird mi eipa stärker mochnDes is owa ois aundare wia gsund
Owa loss das schmecken