- Reaktionen
- 59.885
- Checks
- 2
Daun bet an Vater unser für de aunderen SxhwesternBei mia muasst koa Sorg hom. Bi quasi scho ins Kloster konvertiert![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Daun bet an Vater unser für de aunderen SxhwesternBei mia muasst koa Sorg hom. Bi quasi scho ins Kloster konvertiert![]()
Und ich treffe selten User, also auch keine GefahrBei mia muasst koa Sorg hom. Bi quasi scho ins Kloster konvertiert![]()
Des sogns olle.
Gor ned auszudenken, zu wos es mi Unschuld vom Lande verführen darats. Wär sicher wos bärwerses.![]()
Moch i do glottDaun bet an Vater unser für de aunderen Sxhwestern
De Auswahl werd owa oiwei bescheidenerUnd ich treffe selten User, also auch keine Gefahr
Na danke, den brauch i nedDe Auswahl werd owa oiwei bescheidener. Und de meisten im Oita vo meine Kids. Fehlt nur mehr da Milcheinschuß
![]()
Jo eben i ah nimmaNa danke, den brauch i ned![]()
so a Blödsinn - bin fit wie a junges Reh, .......nachdem es angemäht wurde ....... und auf der Flucht in a Auto gesprungen is
alt werden is ka kinderjausnso a Blödsinn - bin fit wie a junges Reh, .......nachdem es angemäht wurde ....... und auf der Flucht in a Auto gesprungen is
Zum schauen sind schon ein paar fesche dabeiDe Auswahl werd owa oiwei bescheidener. Und de meisten im Oita vo meine Kids. Fehlt nur mehr da Milcheinschuß
![]()
Zum schauen sind schon ein paar fesche dabei
Da ist das Alter auch egal
Glaub i di ehHin und wieder darennt mi da Lemmageier
Moch da vei bloß koan Kopf. De schoff i grod nu söwa![]()
![]()
Host schomoi a Reh live erlebt nochdems agmaht wordn is? Frog für an Freund.so a Blödsinn - bin fit wie a junges Reh, .......nachdem es angemäht wurde ....... und auf der Flucht in a Auto gesprungen is
Oane de mi vasteht.Und darad da sicha gfoin, du Unschuid du
![]()
Ma bemüht seOane de mi vasteht.
I muass nua mi söwa vastehnOane de mi vasteht.
I tät mi do aunschliaßn....Jo eh. Hob nu Aungst wenns olle 3 zaum höffts.
Gell, kann sich sehen lassenHod scho ansprechende Büdln