- Reaktionen
- 22.339
- Checks
- 1
Brauchst a neigs AutoMoizeit, sitz beim Autohändler
Dauert nu a weng mit'n Essen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Brauchst a neigs AutoMoizeit, sitz beim Autohändler
Dauert nu a weng mit'n Essen
Na, des hab i vor am Monat kriagt, owa do is jetzt de letzten poar Tog imma de Batterie zsam gfoinBrauchst a neigs Auto
Normal holt die Erste am längstenNa, des hab i vor am Monat kriagt, owa do is jetzt de letzten poar Tog imma de Batterie zsam gfoin; jetzt kriag i a neiche eine
Solaungst ned tramst du sitzt am Klo....a gaunz gfährliche GschichtDo schloft ma tiaf und fest und dann wird ma aus n Schlof grissn und dann schloft ma erst kurz vorm lulu gehn wieder ein
Meine gibt a grod den Geist auf.habs gestern abend geladen....Na, des hab i vor am Monat kriagt, owa do is jetzt de letzten poar Tog imma de Batterie zsam gfoin; jetzt kriag i a neiche eine
Des hat nix mehr g'hoifnMeine gibt a grod den Geist auf.habs gestern abend geladen....![]()
Wär eh a wahnsinn, wennst des auto erst gekauft hast, und den mangel ned behebenDes hat nix mehr g'hoifn
Habens aber anstandslos getauscht![]()
Solang i bei diesen Traum ned as Wossa rinnen loss geht's a noSolaungst ned tramst du sitzt am Klo....a gaunz gfährliche Gschicht![]()
Das kann aber leicht passierenSolang i bei diesen Traum ned as Wossa rinnen loss geht's a no
Das kann aber leicht passieren![]()
NaSchlofn jetzt olle scho?
Bin in der Bodwann und mir wochsen schei langsam Schwimmheit
Bin in der Bodwann und mir wochsen schei langsam Schwimmheit![]()
![]()
![]()
![]()
Is jo nur zum entspannen sogt ma hoitDes kenn i![]()
I kann do a ewig drin liegnIs jo nur zum entspannen sogt ma hoit![]()
In Wirklichkeit lieg i nur so lang drin weil da Wein zu kalt worI kann do a ewig drin liegn![]()