- Reaktionen
- 10.675
manche sogar doppelt ! gggund imma schee beide Seitn vawendn![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
manche sogar doppelt ! gggund imma schee beide Seitn vawendn![]()
Am Donnerstag derf i wieder in die freie Wildbahn...scho wieda?zacher Mist heast
jetz wirds grindigmanche sogar doppelt ! ggg
Kontaktperson oder bist positiv?Am Donnerstag derf i wieder in die freie Wildbahn...
Positiv..Kontaktperson oder bist positiv?
Positiv..
Positiv..
Pfft...Taugt da eh...
wenigstens amoi positiv wo sein gggTaugt da eh...
Thx... War ned so schlimm..Alles Gute!!!
hast wenigstens scho Übung in QuarantänePositiv..
Jetzt samma olle positiv... Jetzt muass a neichtl a Ruah sei...hast wenigstens scho Übung in Quarantäne
i hoff, i erleb des ned no amoi - zweimal reicht
voll und ganz![]()
wünsch ich Euch sehr!!!Jetzt samma olle positiv... Jetzt muass a neichtl a Ruah sei...
hast wenigstens scho Übung in Quarantäne
i hoff, i erleb des ned no amoi - zweimal reicht
voll und ganz![]()

Danke...wünsch ich Euch sehr!!!
Hatt ich auch 2 Jahre lang ned...Wos is mit eich????
Ich war noch keinen Tag in Homeoffice, pendle jeden Tag mit Zug und U-Bahn nach Wien und zurück........ und hatte nicht einmal noch einen Schnupfen![]()
Wos is mit eich????
Ich war noch keinen Tag in Homeoffice, pendle jeden Tag mit Zug und U-Bahn nach Wien und zurück........ und hatte nicht einmal noch einen Schnupfen![]()
Was willst du uns damit sagen?Wos is mit eich????
I bin a so zach...egal was ich tu, ich fang ich mir nix ein...
dann tuast offenbar des falsche! oba des richtig!I bin a so zach...egal was ich tu, ich fang ich mir nix ein...