- Reaktionen
- 13.418
- Checks
- 26
ich überleg grad, ob ich mir a zweites Marmeladbrot aufstreichen soll. Hab ich noch an Hunger oder ned? Schwierige Frage.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ja des scho...aber so a Marmaladbrot macht doch blos an Haufen Arbeitich überleg grad, ob ich mir a zweites Marmeladbrot aufstreichen soll. Hab ich noch an Hunger oder ned? Schwierige Frage.
zum Glück ist das Brot schon gebacken und die Marmelad aa scho fertig......;-)Ja des scho...aber so a Marmaladbrot macht doch blos an Haufen Arbeit![]()
Ja sag des doch gleizum Glück ist das Brot schon gebacken und die Marmelad aa scho fertig......;-)
Brauchst quasi nur mehr die Kuhzum Glück ist das Brot schon gebacken und die Marmelad aa scho fertig......;-)
A nicht butterwalgenBrauchst quasi nur mehr die Kuhwürgen dasd an Butter griagst
Hob eh net in Hals gmantA nicht butterwalgen![]()
Dutteln Euter sprichs ruhig ausHob eh net in Hals gmant![]()
Hob docht des is eh klarDutteln Euter sprichs ruhig aus![]()
Geil?Müde, matt, faul, gefräßig und arbeitsscheu...hob i wos vergessen ?![]()
Immer aussa damit ....es werd eh viel zu wenig gwuiseltI hätt a schens Wuislbüd, glaubst ko ma des dem Thread zumuten @Mitglied #431736 ?
Ok, auf dei VerantwortungImmer aussa damit ....es werd eh viel zu wenig gwuiselt![]()
I schau nimma

Und da wuiselst du ned? Wie schaut der Andere aus?
Des tut jo schau beim hinschaun weh - mir tuat jetzt ah die Hand weh
Sorry, mach des heit is erste MalI schau nimma
Wieso geht da Spoiler auf wenn ma antwortet![]()
Des is wuisln ohne WorteUnd da wuiselst du ned? Wie schaut der Andere aus?
Gute Besserung
Danke!Des tut jo schau beim hinschaun weh - mir tuat jetzt ah die Hand weh
Auf jeden Fall gute Besserung