Da musst halt a Sellung finden , damit die Glockerlan a zum Einsatz kumman .

I hob zwor kane 32 wei manche ( Junge ) in an anderen thread hier gschreiben habn , oba a Seil knopp unter 20 hat no ollemol greicht und den fehlenden Rest macht "Mann" mit Technik wet

oder ?
da geb ich Dir vollkommen recht , war diese Woche mit mein Ferrari - danach - no auf an Kaffee und do is den möchte gern Porschefahrern des Ladl obe ghängt , des taugt denen so gor net

[/QUOTE]
tjo, michael wia scho glesen host bin i jo a nimma die jüngste, und bis i gsuacht hob wos für a stellung ideal wär dass des bildl wieda passt, daweil moch i mas selba und die soch is erledigt ;-) und ja, sicha schaun ondere doof wenn i mit an ferrari auftauch, oba naja, wer konn der tuat oder , ha ha ha
und zwecks anhängerkupplung, aus MEINER erfahrung kannst mit die jüngerere wesentlich mehr anstellen ja, und da i sehr experimentierfreudig bin kommt mir des natürlich zugut.
i möcht jetz noamol betonen , dass überhaupt nix gegen älterer männer hob, als kumpel find is sogor total genial, ober sexuell holt nit. a wenn sich do monche vorn kopf gstossn fühlen, es gibt sicher genug denen des taugt. in diesem sinne, HAVE A NICE FUCK ,-9