- Reaktionen
- 140.664
- Checks
- 77
Du siagst da netta lad das meiner gressa is...
Oiso mei Kaffee....eh klor...
I hob eh liaba mehrere klane statt einem großen....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Du siagst da netta lad das meiner gressa is...
Oiso mei Kaffee....eh klor...
I hob eh liaba mehrere klane statt einem großen....![]()
da gibts jetzt glaub ich überhaupt nichts blöd zum Lachen![]()

.... Mi fragt kana....mir wird unterstellt....![]()

Hast doch auch recht. Die kleinen sind ja auch viel bekömmlicher und einfacher zu handhaben.Mi fragt kana....mir wird unterstellt....
![]()
Gleichzeitig oder hintereinand.. das könnte sogar besser sein als die Realität?Mi fragt kana....mir wird unterstellt....![]()
Genau! Den Blauen kannste zur Not auch durchs Schlüsselloch quetschen.Hast doch auch recht. Die kleinen sind ja auch viel bekömmlicher und einfacher zu handhaben.
Ausserdem paßt so ein kleiner immer noch irgendwie zwischendurch.
Du bist ein weiser Mann!.. das könnte sogar besser sein als die Realität?
![]()
.. zumindest gezeichnet vom Leben...Du bist ein weiser Mann!
Des is gesetzlich gor net erlaubt, weil dann nachvollzigen/ausgewertet werden wer wann wielang am Klo war.Puuuuuuuh, Meetings san aunstrengend (äh nutzlos)..., bei uns is heit tatsächlich fost 10min besprochn woan, woichn Status im System de Leid nehma soin, wauns aufs WC miassn. Oida Fux, ka Wunder, dass in Österreich nix weidageht, waun des in jedem Betrieb so is, dass de Meetings so effizent san.![]()
Ist datenschutzmäßig aber wirklich eine spannende Frage.Puuuuuuuh, Meetings san aunstrengend (äh nutzlos)..., bei uns is heit tatsächlich fost 10min besprochn woan, woichn Status im System de Leid nehma soin, wauns aufs WC miassn. Oida Fux, ka Wunder, dass in Österreich nix weidageht, waun des in jedem Betrieb so is, dass de Meetings so effizent san.![]()
Jo do gehts hoid darum wos zulässig is, wos ned....wos is Überwachung und wos is no ok. Do gibts vü Grauzonen. I hob hoid afoch gsogt, waun i muass do muass iIst datenschutzmäßig aber wirklich eine spannende Frage.
Wennst vergisst der Status zurückzustellen und dann "in ganzen Tag am Klo" bist, musst da dann Urlaub/ZA nehmen ?Jo do gehts hoid darum wos zulässig is, wos ned....wos is Überwachung und wos is no ok. Do gibts vü Grauzonen. I hob hoid afoch gsogt, waun i muass do muass i. Vü Leid nehman si oigemein vü zu wichtig und kuman daun auf schwochsinnige Ideen...