- Reaktionen
- 88.119
- Checks
- 3
Ich würde gerne mal den Jakobsweg laufen...Ruhe … Alleinsein… im Herbst zb ..
ja, das möcht ich echt mal machen
Owa soviel Zeit hab i ned ...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ich würde gerne mal den Jakobsweg laufen...Ruhe … Alleinsein… im Herbst zb ..
ja, das möcht ich echt mal machen
Des mit Dein Besuch hot woi an Haken für mei CouchDie hätte es vmtl eh mal nötig![]()
Zeit hod ma ned, de nimmt ma siIch würde gerne mal den Jakobsweg laufen...
Owa soviel Zeit hab i ned ...![]()

wennst na rennst bist außerdem eh schnöllaIch würde gerne mal den Jakobsweg laufen...
Owa soviel Zeit hab i ned ...![]()
Meiomei...wann des imma so afoch warrat...Zeit hod ma ned, de nimmt ma si![]()
3 Wochen sans trotzdem...wennst na rennst bist außerdem eh schnölla![]()
Moch hoid scho moi de Voranmeldung vo da MidlifecrisisMeiomei...wann des imma so afoch warrat...
Moch hoid den österreichischen Teil und geh z.B. vo Innsbruck nach Telfs3 Wochen sans trotzdem...
Hab dacht de hab i scho hinter mir...Moch hoid scho moi de Voranmeldung vo da Midlifecrisis![]()
Ich liebe meinen Dampfsaugereher die Fliesen rundherumaber mit den Dingern kann man fast alles reinigen - auch eine große Couch
![]()
Na..Moch hoid den österreichischen Teil und geh z.B. vo Innsbruck nach Telfs![]()
Waradst waundern gaunga stott Mentscha vazahn und CabriofoahrnHab dacht de hab i scho hinter mir...![]()
Wos fia a Cabrio??Waradst waundern gaunga stott Mentscha vazahn und Cabriofoahrn![]()
![]()
Waß ned ob des wirklich a wertschätzende Bezeichnung für a Frau isIch liebe meinen Dampfsauger![]()
Tschuidigung, Du bist jo eher da Motoradl TypWos fia a Cabrio??![]()
einen eigenen kaufen möcht ich eben nicht - will nicht so ein Ding herumstehen haben.Ich liebe meinen Dampfsauger![]()
Waß ned ob des wirklich a wertschätzende Bezeichnung für a Frau is![]()
Helsinki, Riga and Copenhagen?Nö, ganz so weit weg mag i ned
Sylt für a paar Tage …
bissl Interrail … HRC besuchen
das wäre so meins![]()
Jeden Tag noch 50km Rad fahren, dann schaffst es in unter zwei Wochen......Na..
I will's ja flach...
Im Schnitt so 50 km am Tag...Minimum owa 15 renna, 30 gehen...so in dem Dreh ratzads mi, mit 1,2 Tagen Ruhepause pro Woche...