- Reaktionen
- 34.847
- Checks
- 73
Wieso?unvakennboa Dei Kota
![]()
I höt de @Mitglied #381987 eher als ruhig eingschätzt.. ned dass dauernd schnattert
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wieso?unvakennboa Dei Kota
![]()
da gehts um de Vichal - wann ma Speedy kennt, woass ma, dass so a varruckta Kotern nur @Mitglied #381987 ghörn ko
wo kriagt ma a so a wuzikloanes Gwicht herWie gehts dem Junior?
Ohweh gute Besserung
Anhang anzeigen 10796322
Workout.. erledigt️
Jetzt kurz in de sauna für mei Naserl![]()
ho i grod gmerkt - dabei hätt i da so wos scheens vakafn woini würd jo moi sogn es geht niemand was an, was i grad mach.
owa i konn eich sogn wos i grod ned mach.... abheben bei privater nummer, z.b.
![]()
Oh, da war wer noch näher dran an mir als gedachtvon Hernals is das ja ned besonders weit und einen kleinen Umweg über den Wilhelminenberg hab ich auch noch gmacht![]()
wennst es Kokoschka-Haus kennst, wosst sogoa genau, wo i worOh, da war wer noch näher dran an mir als gedacht![]()

in Minimunduswo kriagt ma a so a wuzikloanes Gwicht her![]()
überforder mi ned, i bin ja nur a zurgraste, die gefühlt in jedem Bezirk gewohnt hatwennst es Kokoschka-Haus kennst, wosst sogoa genau, wo i wor![]()
oba da sand ja sogoa meine größer - oiso de Gwicht - und i moch des a nur alibitechnischin Minimundus![]()
a zuagraste VagabundinPuh,
überforder mi ned, i bin ja nur a zurgraste, die gefühlt in jedem Bezirk gewohnt hat
Vagabundin? Na jetzt schlogts 13zahnea zuagraste Vagabundinsehr vadächtig
![]()
ja da gibt es a paarPuh,
überforder mi ned, i bin ja nur a zurgraste, die gefühlt in jedem Bezirk gewohnt hat
Kleinsölk?Wart amal... das is da große Bruder von meinem Pirat... seine Familie san eh lauter Steirer![]()
wer weiß was @Mitglied #434047 damit trainiertoba da sand ja sogoa meine größer - oiso de Gwicht - und i moch des a nur alibitechnisch![]()
ois, wos ned in Wean aufd Wöd kumman is, is zunäxt amoi äußast vadächtig für an WeanaVagabundin? Na jetzt schlogts 13zahne
I bin amoi vadächtig? Geh bitte, legts ma endlich 8ta an und sperrts mi weg.... warat a Urlaub vom Alltag....
am vadächtigstn sand so St.Pöltner wia @Mitglied #478451 se hebts mit de Händ und ned mit .... ach loss ma deswer weiß was @Mitglied #434047 damit trainiert![]()