Was machst du gerade? [Reloaded]

es gibt nix Schlimmeres als mit Öffis zu fahren :roll: ... Unfreiheit pur...
des is da Hauptgrund, warums olle liaba im STau stehn :-( mimimi - i wü frei sein und wort in da Blechschlange, bis i an Meter weiter kumm :lol: individaulverkehr is ja schön und gut - oba in Wean a Blödsinn. in fast JEDEM AUto EINE ganz Person :-(

find ich sehr interessant - ich brauch die U6 zwar selten, habs aber noch nie so schlimm gefunden, wie ich es auch von vielen Freunden höre! ich genieß es eigentlich sehr, mit den Öffis in WIen zu fahren. Einsteigen, hinsetzen, Buch aufschlagen und gemütlich lesen, während ich am STau vorbeifahre :giggle:
oder Leute anstarren... ach wie vermiss ich diesen Moloch! ...

Nie und nimmer 😬
Bevor ich öffentlich fahre, Ruf ich mir ein Taxi 🙈

Diese ganzen komischen Gestalten die sich dort rum treiben würden mich viel zu sehr aufregen. 🤣

War schon vor 20 Jahren schlimm, will gar nicht wissen wie das heute ist.

Eine Ubahn ist besonders bekannt dafür, dass es dort streng riecht. Stand sogar in der Zeitung. 😁

Alles halb so wild.

Und wenn man sich nicht drauf fokussiert, merkt man davon eigentlich gar nix ;)

des is da Hauptgrund, warums olle liaba im STau stehn :-( mimimi - i wü frei sein und wort in da Blechschlange, bis i an Meter weiter kumm :lol: individaulverkehr is ja schön und gut - oba in Wean a Blödsinn. in fast JEDEM AUto EINE ganz Person :-(
gaynau :daumen: ... im Auto kaunn i rauchn, waunn i wü, kaunn de Musi hearn, de i wü, kaunn essn, waunn i wü, kaunn steh bleibn, waunn i wü, bin aun kane fixn Zeitn gebundn - haasst, i kaunn daunn foahn waunn i wü und ned waunns de Öffis woin, etc.etc. ;)

ich finde es ist sogar die größte Freiheit.. man kann trinken was man will, einsteigen wann man will, und das 24h am Tag... in Wien ist das wirklich einzigartig...

ich kanns gar nicht oft genug sagen - ich LIEBE die Wiener Linien :love: bin damit auch oft schneller, ois da Rest mit dem eigenen Vehikel und bekomm koane Wutanfälle mehr

in Verbindung mit CarSharing sind beide Sachen ganz ok

gaynau :daumen: ... im Auto kaunn i rauchn, waunn i wü, kaunn de Musi hearn, de i wü, kaunn steh bleibn, waunn i wü, bin aun kane fixn zeitn gebundn - haasst, i kaunn daunn foahn waunn i wü und ned waunns de Öffis woin, etc.etc. ;)
in Wean kannst 24 Stunden am Tag mit de Öffis fohrn :schulterzuck: im Minutentakt bis 24 Uhr :schulterzuck: wos woass i, warum de Leitner&Co nix weiterbringen bei EUch im AUsland :schulterzuck:

Zurück
Oben