- Reaktionen
- 52.135
- Checks
- 25
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Du lebst ja doch noVielleicht kummt ja was mit Kurbeln aussa...
wär vielleicht eh besser, Männer musst ja auch füttern und soVielleicht kummt ja was mit Kurbeln aussa...
Mah guad dass i ma vom zivilschutzverband de kurbellampe kauft hab. Da is a ladebuxn a dabei![]()
Zeig mir den mal….Na der hat ohne ihn zu kennen gsagt i bin sicha a fettes weib und ghör za da schiachn arsch fraktion... so in etwa war des![]()
Jo klar...Du lebst ja doch no![]()
Ja...wär vielleicht eh besser, Männer musst ja auch füttern und so
sowas hab i ma a kauft - a Radio mit Kurbel, Solarzelle, Taschenlampe, Leselampe USB und an Alamknopf hots a nuMah guad dass i ma vom zivilschutzverband de kurbellampe kauft hab. Da is a ladebuxn a dabei![]()
Na hast net, du hast mi nur grün angemalt und die Lippen rotAber abgleckt hab i die ned
I würd ja sagn, i mecht den dein ausprobiern, des kumt owa bled uma glaub i![]()
hab mi scho gwundert, wost scho wieda "steckst"Jo klar...![]()
Na ich weiß netJa...
Aber des is vielleicht billiger ois da Strom..
Steckst???hab mi scho gwundert, wost scho wieda "steckst"![]()
bei einer Kurbel?Ja...
Ganz sicha bin i ma eh a ned...Na ich weiß net![]()
Aehm... Jo...bei einer Kurbel?
jo Du - host sicha wieda jemand pudst oda soSteckst???
Iiiiiiiiii?????![]()
Is mittlerweile gsperrtZeig mir den mal….![]()
Bei deinem futterverhalten, wüsst i ned was günstiger is...Ja...
Jo genau so a teil habn wir asowas hab i ma a kauft - a Radio mit Kurbel, Solarzelle, Taschenlampe, Leselampe USB und an Alamknopf hots a nu
![]()
I leck dich ab, forder mi ned rausNa hast net, du hast mi nur grün angemalt und die Lippen rot
Soll ich ihn mitnehmen![]()

Drum sag i ja. Da ralphi steckt sichs in de nase und da homer hat auch an im hirn steckn