- Reaktionen
- 10.567
- Checks
- 118
beim essen!ned was du scho wida denkstBei wasIhr zwei?
![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
beim essen!ned was du scho wida denkstBei wasIhr zwei?
![]()

beim essen!ned was du scho wida denkst![]()
i hob jo a nur gsogt i hobs mit....von sehn wor jo ka redde hast selber aber auch schon lange nimma gsehn
![]()
beim essen!ned was du scho wida denkst![]()

bei den wirtn wird es scho a kammerl gebn...immer diese leeren Versprechungen![]()
Habs eich vernaschtbeim essen!ned was du scho wida denkst![]()
na hat schnitzel gebn....Hast die fleischpeitsche probiert![]()
hör ich da ein wenig neid heraus.......i komm eh im november..is eh nimmer langHabs eich vernascht![]()
na hat schnitzel gebn....
Des erklärt so einigesBin nu jung, i denk goaned![]()

des wo ich dich dann reinsperrbei den wirtn wird es scho a kammerl gebn...![]()
Des erklärt so einiges![]()
![]()
mit dir..des wird a hetz......und los beim anziehn glei de unnedign sochn weg....des wo ich dich dann reinsperr![]()
Des kann i jetzt nu net beantwortenhör ich da ein wenig neid heraus.......i komm eh im november..is eh nimmer lang![]()
du ghörst ja scho zur "Zombiejugend"![]()
....gruftijugenddann schau in meiner richtung vorbei .Hab da ein Lokal vor der Nase das sperrt so um 6 frühestens zu.hobts gestern an schwächeanfall g'hobt. so zeitig wors scho vorbei.......
wos moch i do im november.....i muss durchmochn bis in da früh...wengan zug heim warads...
Sie, tuans da net de Leute vom Stammi vazahn, goidann schau in meiner richtung vorbei .Hab da ein Lokal vor der Nase das sperrt so um 6 frühestens zu.

afterstammi.Können ja auch andere vorbeischauen.Wohn ja momentan keine 100 m von einem Lokal das sehr lang offen hatSie, tuans da net de Leute vom Stammi vazahn, goi![]()
![]()
Nix after...Mir san anständige Leit...afterstammi.Können ja auch andere vorbeischauen.Wohn ja momentan keine 100 m von einem Lokal das sehr lang offen hat
seit wann?Nix after...Mir san anständige Leit...![]()