R
Gast
(Gelöschter Account)
De haum bestimmt an Zwischenstopp gmocht bei der Heimfahrt drum haums de drei so eilig ghobt das in den Zug kommendes war eh in Haid
vielleicht beim vorglühen?
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
De haum bestimmt an Zwischenstopp gmocht bei der Heimfahrt drum haums de drei so eilig ghobt das in den Zug kommendes war eh in Haid
vielleicht beim vorglühen?
![]()
Fall mir jetzt nicht in den Rücken wauns grod so guad lauft![]()

Maaaa liab, haben will
I do ned. Der Reba ist der bravste ruhigste und schüchternste vom ganzen stammi gwesn.![]()
Des zählt net, des war erzwungen
Ich bin total verkühlt, also wennst Bakterien haben willstSitz i Morgen mit dem @Mitglied #366131 allanig im stammibeisl?
Zwingen zählt nichtDes zählt net, des war erzwungen![]()
Ich bin total verkühlt, also wennst Bakterien haben willstSitz i Morgen mit dem @Mitglied #366131 allanig im stammibeisl?
Ich bin total verkühlt, also wennst Bakterien haben willst![]()
Wobei kommt drauf an von was
Und wos is mit @Mitglied #202045 und mir?I do ned. Der Reba ist der bravste ruhigste und schüchternste vom ganzen stammi gwesn.
Maaaa liab, haben will![]()
TjaUnd wos is mit @Mitglied #202045 und mir?![]()
Host jo eh gseng das i nur Pfiff gsoffn hob!
Des kaun i ned beurteilen, bis zu dem Zeitpunkt wie i nu wos gseng hob woarns nu größer deine glaserHost jo eh gseng das i nur Pfiff gsoffn hob!![]()
zumindest ein teil von euch