R
Gast
(Gelöschter Account)
Besser ois allaneda schreibens den ganzen Tag und gengan mit de Hendl ins Bett![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Besser ois allaneda schreibens den ganzen Tag und gengan mit de Hendl ins Bett![]()
Mit ana Hehnabrust kimmt mir koane ins bett eini!wäh mit an Hendl geh i net ins Bett![]()
da hab i wenigstens mei RuaBesser ois allane![]()
Na daun faungs beten au das die Mädels des aunders sengMit ana Hehnabrust kimmt mir koane ins bett eini!![]()
Da brauch ich den Heiden dazu!Na daun faungs beten au
Wird wohl nicht das letzte sein!Stoßgebet
![]()
Daun scheint bei dir eh immer die sunDie Welt ist so schön, nur nüchtern darfst du nicht werden![]()
glaubst i bring mi jeden toag wieda auf 1,5. des kummt vü zu teiaDaun scheint bei dir eh immer die sun![]()
Gehst jo ned umsonst hackelnglaubst i bring mi jeden toag wieda auf 1,5. des kummt vü zu teia
kriagst Du des obst net aus PL?glaubst i bring mi jeden toag wieda auf 1,5. des kummt vü zu teia
gmiatlicher fernsehabendda schreibens den ganzen Tag und gengan mit de Hendl ins Bett![]()
da hab i wenigstens mei Rua![]()

Derfst aufsteh und a Suppal mocha?Jo is eh ob und zuar ned schlecht, oba -13grad und des Schlafzimmerfenster offen den gaunze togdo bin i schau froh das mei henderl jetzt hoamkummt von der oarbeit
![]()

I hob an gmiatlichen tabletabendgmiatlicher fernsehabendkennst du des ned?
![]()
blaue?I hob an gmiatlichen tablettabend![]()
Gleiblaue?![]()
Eh wuarscht, de anaconda woit ah mit der wachen NudelGleimuass i do ah bissl woarten oder geht des glei kenn mi do jo ned so aus
![]()
bei dem war ned nua de nudel wach...Eh wuarscht, de anaconda woit ah mit der wachen Nudel![]()