R
Gast
(Gelöschter Account)
I kann schon mal rübergreifen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I kann schon mal rübergreifen
DU tuast da jo leicht, Du schlofst einfach....Jetzt kannst nimma aus![]()
Pfui und i merkst jo wieder gorned, i glaub i schlof liaber wieder bei der Heimfahrt
![]()

GrrrrrrDU tuast da jo leicht, Du schlofst einfach....![]()
Is des nächstes moi da 4.Februar? Muss schaun dass i frei krieg. Ihr machts zu viel Blödsinn wenn i ned dabei bin, so kann des ned weiter gehn.Gehleck - bin i froh das i im Februar schon um neun oreißn ko...
Jep, 4. Febr. !Is des nächstes moi da 4.Februar? Muss schaun dass i frei krieg. Ihr machts zu viel Blödsinn wenn i ned dabei bin, so kann des ned weiter gehn.
UiJep, 4. Febr. !
Ghört eh wieda amoi Zucht und Ordnung gschoffn!![]()
dafia hätt i was dahamJep, 4. Febr. !
Ghört eh wieda amoi Zucht und Ordnung gschoffn!![]()
Na hawedere, wo bin ich da bloß reingeraten!![]()
Hät ich jetzt fast überlesenIch behandle vorher deinen Nippel, dann bist bereit für ihn![]()

Hast eh Deine Hosenträger mitdafia hätt i was daham![]()
Aua!!!!!Hät ich jetzt fast überlesen![]()
war nu einkaufen und pizza holenHö - da Unchristliche is a amoi munter wordn!![]()
Der jammert eh schon seit 8 Uhr morgensHö - da Unchristliche is a amoi munter wordn!![]()
hätt am sa a seil a mitghabtHast eh Deine Hosenträger mit![]()
Da ists gut wennst a Wei...räusper...Frau daheim hast, die erleidigt das auf einmalwar nu einkaufen und pizza holen![]()

heee i jammert ned.Der jammert eh schon seit 8 Uhr morgens![]()
bring mi nua konstruktiv in Diskussionen ei
Ok sorryheee i jammert ned.bring mi nua konstruktiv in Diskussionen ei
![]()