B
Gast
(Gelöschter Account)
Doch, ich bemüh mich schon!Ach. Du bemühst di gar ned.I mecht so gern oans.
![]()
Dann muß ich 26 fangen und beim Septemberstammi gibts dann eben statt Schoki Streifenhörnchen!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Doch, ich bemüh mich schon!Ach. Du bemühst di gar ned.I mecht so gern oans.
![]()
Wer will ihn - wer bietet mehr!A Koala war im Angebot?![]()
Hoffentlich! Es muss unbedingt an langen puschelign Schweif haben und liab schaun!![]()
...i hob eigentlich gmaant, ea wiad söwa ois Streifnhörndchen zruckkumman
...i hob eigentlich gmaant, ea wiad söwa ois Streifnhörndchen zruckkumman Heast Spezi - an buscheligen hob i owa net...i hob eigentlich gmaant, ea wiad söwa ois Streifnhörndchen zruckkumman
![]()

na eh ned....owa soiche Strafn wia dea am FotoHeast Spezi - an buscheligen hob i owa net![]()

Do miaßn ma owa in Kölla owedes Schaun ma uns daunn au
Eventuellna eh ned....owa soiche Strafn wia dea am Foto![]()
![]()
nana ....du kaunst dein DWT-Fetisch ruhig zuagebnEventuell
Waun daun owa net vom Bikini sondan vom Ruksack!![]()

Okay - eiskoit dawischtnana ....du kaunst dein DWT-Fetisch ruhig zuagebn.................:.......
![]()

ned wegn mir...des is dei finger der depptkuscheli, post: 7513300, member: 395167"]ka scho nimmer schlofen wegen dir![]()
das ich nimmer zum stammi komme.
Ist doch alles nur spaß was hier so öffentlich gepostet wird!

nau dei Senf reiht si jo bestens eiWie kann man nur soviel Blödsinn schreiben. Sagt genug über die Intelligenz.
Wie kann man nur soviel Blödsinn schreiben. Sagt genug über die Intelligenz.
Da hast Du recht - aber über DEINE Intelligenz die gleich Null ist!Wie kann man nur soviel Blödsinn schreiben. Sagt genug über die Intelligenz.

Haha, und das von jemandem, der ganze zehn Beiträge verfasst hat.Wie kann man nur soviel Blödsinn schreiben. Sagt genug über die Intelligenz.
Werde ab 15:00 nackt in der Sonne liegen und mit meinem Schwanz spielen. Wer kommt?
Mein Wunsch: Du siehst mich, kommst her nimmst mir den Schwanz aus der Hand und spielst weiter und nimmst ihn anschließend in den Mund. Als Belohnung kriegst Du meinen heißen Saft.

SUUUPI!Haha, und das von jemandem, der ganze zehn Beiträge verfasst hat.
Unter anderem sowas:
Bist schlecht drauf weil sich keiner gemeldet hat?![]()