B
Gast
(Gelöschter Account)
Mocht nix - Haupsoch zweii Bäuche san net zaumpickt!I a, owa daun pickt da Bauch imma so in da frua![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Mocht nix - Haupsoch zweii Bäuche san net zaumpickt!I a, owa daun pickt da Bauch imma so in da frua![]()
Oarm ned, oab 20 Uhr gibts 100%och du armer kerl.![]()
siehste i hab da mei ruh vo da firma.Oarm ned, oab 20 Uhr gibts 100%![]()
Hihihi.I a, owa daun pickt da Bauch imma so in da frua![]()
Am 3. wäre pekajo dabei, notfalls paßt @Mitglied #409008 mitn Peitschal auf - de kaun eh sehr streng sein!Wäre kein Problem, nur kann es passieren das ich selbst nicht dabei bin. Aber es sind eh alle erwachsen

jo die omi is a ganz süsse maus oder auch sehr streng.Am 3. wäre pekajo dabei, notfalls paßt @Mitglied #409008 mitn Peitschal auf - de kaun eh sehr streng sein!![]()
Du kriagst nur mehr an Gummihaummasiehste i hab da mei ruh vo da firma.

ne brauch a neuen finger weil der alte ist wie eine Melone zerquescht wordenDu kriagst nur mehr an Gummihaumma![]()
ne.Wäre kein Problemauf a, nur kann es passieren das ich selbst nicht dabei bin. Aber es sind eh alle erwachsen
... mindestens oana vo meine buam muass dabei sei...mit wem geh i den sonst auf a schnapserl !!!!
so is...oiso benehmen is angsagtAm 3. wäre pekajo dabei, notfalls paßt @Mitglied #409008 mitn Peitschal auf - de kaun eh sehr streng sein!![]()
jawoll fräulein r...... (ähm wie heisst die nochmal? )so is...oiso benehmen is angsagt![]()

na wort na du...wenn i mir mei brille aufsetz, dann werdn dir de übermütigkeiten scho vagehjawoll fräulein r...... (ähm wie heisst die nochmal? )![]()

na wort na du...wenn i mir mei brille aufsetz, dann werdn dir de übermütigkeiten scho vageh![]()

Adoptierst halt für de poa Stund den kuscheli?!meine buam
Als Pflegekind so zu soagnAdoptierst halt für de poa Stund den kuscheli?!![]()
Ah-Ha!jawoll fräulein r...... (ähm wie heisst die nochmal? )![]()