T
Gast
(Gelöschter Account)
Gibt auch Leute mit WochenenddienstPutzzeug ist vorhanden und Mutti brauchst ned fragen![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Gibt auch Leute mit WochenenddienstPutzzeug ist vorhanden und Mutti brauchst ned fragen![]()
von an witz gehn ma ned ausI muss jetzt aber ned sagn dass a Witz war oder gg
Kann a sein dass es a Witz is wenn i nackat warat ggvon an witz gehn ma ned aus![]()
nau du hoast ma jo des zepta übagebmWoaßt Du scho wieda mehr wia i ?![]()

wieso..du bist jo a nockapatz...des lenkt de ladies a obDes san aber dann keine fairen Wettbewerbsbedingungen wenn die Optik ablenkt ggg
no siehst...wennst valierst musst fenster putzenI bin eh gut im Fensterputzn ggg
Is zu gefährlich stell da vor schmeisst mi und fall mit unteren körperbereich auf a Kugel g und loch ein gggwieso..du bist jo a nockapatz...des lenkt de ladies a ob![]()
dann gibts wenigstens was zum lachnKann a sein dass es a Witz is wenn i nackat warat gg
Also Angst hätt ich keine.Nur Zeit am 2.leider auch keine.Do weilen wir nördlich des Weisswurschäquators.ne bisher hat sich noch keiner getraut haben woll alle angst vor ihr![]()
träum weiteri möchte da frosch ohne haut sehen![]()
Ach ich Deppnau du hoast ma jo des zepta übagebm![]()

Ahgeh - is jo a guate Hauti möchte da frosch ohne haut sehen![]()
nexte moi pock i wos aunders aus ...aus meiner haundtoschn. mir scheint, i muass a wengal verstãndlicher werdenaber net bei froschi die gehört mir![]()