G
Gast
(Gelöschter Account)
aber für die omi bin i ganz zahm und kuschelig.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
A Motorsäge tuts auch!ha der mus zuerst durch die äste kommen.![]()
Oma mag nur wilde Kerle ... grrraber für die omi bin i ganz zahm und kuschelig.![]()
flauschi, mir scheint das du da oben sonst a ned viel mitkriegst...runter mit dirha da hob i den Vorteil sitz ganz oben im bom und kuner kimt mir zu nahe.![]()
brav, ma kaunn jo wirkli ned wissen wos i in meiner haundtoschn ois mitzahaber für die omi bin i ganz zahm und kuschelig.![]()
Jo, i hobs gspürtbrav, ma kaunn jo wirkli ned wissen wos i in meiner haundtoschn ois mitzah![]()
host a glück ghobt, das i des aundere ned aussakramt hobJo, i hobs gspürt![]()
Eijoo - warum grad ich? Wo i do eh immer soooo brav bin!Jo, i hobs gspürt![]()
host a glück ghobt, das i des aundere ned aussakramt hob![]()
bist grad in der nähe gstanden, ähhh gwesen .?Eijoo - warum grad ich? Wo i do eh immer soooo brav bin!![]()
>>I mechts goa net wissn!host a glück ghobt, das i des aundere ned aussakramt hob![]()

Oki, werd mich in Zukunft fernhalten von den Damen!bist grad in der nähe gstanden, ähhh gwesen .?
naaa..wir tun dir nix mehr.Oki, werd mich in Zukunft fernhalten von den Damen!![]()

@Mitglied #257177 hätt de größte Freud wenn ma eahm zwoa Urlis fürn nextn Stammi organisiern würdnwahrscheinlich hätt da @Mitglied #257177 mehr freud damit

Na - des is Armlänge + Nudelholz!![]()

ha da hob i den Vorteil sitz ganz oben im bom und kuner kimt mir zu nahe.![]()
wirst scho gspürnSooo lange Arme hod da Frosch a wieder ned...![]()

wirst scho gspürn![]()