- Reaktionen
- 36.101
- Checks
- 105
i war bereit ...geht scho...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
wow..bin beeindruckt vo de dimensionen ggSo, do hostn! Host as jo net aundas woinn!
Und des net amoi in Nahaufnahme, gell?wow..bin beeindruckt vo de dimensionen gg
wie find ma den soche bildchen ??So, do hostn! Host as jo net aundas woinn!

Von Scwänzchen?wie find ma den soche bildchen ??![]()

.....mir dünkt, der Untertitel: "schwanzgeile Stammtischomi" würde für unseren Grinsefrosch besser passen hihi...scherzkekserl. wenns di blaungt, derfst ihn aber auch gern zeigen.....mir dünkt, der Untertitel: "schwanzgeile Stammtischomi" würde für unseren Grinsefrosch besser passen
![]()
Sei net scho wieda so goschat - junga Tupfa, a waunst morgn scho wieda a Joah öda bist!.....mir dünkt, der Untertitel: "schwanzgeile Stammtischomi" würde für unseren Grinsefrosch besser passen
![]()
morgn scho wieda? nojo daunn geht des ruck zuck mitn guatn 50 er beim ihmSei net scho wieda so goschat - junga Tupfa, a waunst morgn scho wieda a Joah öda bist!
Bei uns Mauna tuat des jo net weh!morgn scho wieda? nojo daunn geht des ruck zuck mitn guatn 50 er beim ihm![]()
Lol ich übernehme auch den Grill wenn mein Schatz ißtDer arme Kerl muß bei dem Sauwetter draußen ausharren während Du in der warmen Stube Deinen Spaß hast!![]()
![]()
FlügerlIch starte mal einen Aufruf:
Welchen Titel fändet ihr für @Mitglied #380679 angebracht?
Passt doch gar nicht zum EngerlFlicklochstute.![]()
"lieblich schräga Vogl"Ich starte mal einen Aufruf:
Welchen Titel fändet ihr für @Mitglied #380679 angebracht?