- Reaktionen
- 36.119
- Checks
- 109
is oba lustig, und lochn is xundUnd Du loch n net![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
is oba lustig, und lochn is xundUnd Du loch n net![]()
nojo..auslüften lossen is sicher koa fehler.............Geht jo net ums Zipfal![]()
Des is org, mir sogt kana wosGeht jo net ums Zipfal![]()
Jo owa ned va dirmiaß ma vertikutiern ah - so richtig auslüften?![]()
Genau und ich will Gesund bleiben ggis oba lustig, und lochn is xund![]()
Dann erzähle es mir per UnterhaltungWennst du wissast woas i wirklich wü![]()

Um Gottes willen - foah bitte net mitn Vertikutierer übers Zipfal driwa....Dei zipfal brauchst ned vertikutieren od. auslüften, woschn reicht. Homs da e heit scho gsogt
des is jo fadDann erzähle es mir per Unterhaltung![]()

Na des woin mia a wissnDann erzähle es mir per Unterhaltung![]()
Traut er se netDann erzähle es mir per Unterhaltung![]()

Ma geh, so a fade Partie - mia woin des a wissndes is jo fad![]()

Geh ist sicher kein FeiglingTraut er se net![]()
So schlimm konns ned sei , so ziagst da die hoar oba, danoch eischmirn . Is so wie beim epiliererUm Gottes willen - foah bitte net mitn Vertikutierer übers Zipfal driwa....
Wieso soll i ma ned traun zum schreibm das i ihrs boatschhandal hoitn wüTraut er se net![]()
Wenigstens host gsund richtig gschriiebnis oba lustig, und lochn is xund![]()

Cherax lass uns teil haben vielleicht können wir helfen sind ja wie eine FamilieGeh ist sicher kein Feigling
Genau und ich will Gesund bleiben gg
und sonst wüst nix...Wieso soll i ma ned traun zum schreibm das i ihrs boatschhandal hoitn wü![]()
Eh - und wos is mit den Hooa wos am weidan außisteht - oda hängt?So schlimm konns ned sei , so ziagst da die hoar oba, danoch eischmirn . Is so wie beim epilierer

obs des wü ???und sonst wüst nix...
Mama wie schauts mitn toaschngöd ausCherax lass uns teil haben vielleicht können wir helfen sind ja wie eine Familie