T
Gast
(Gelöschter Account)
Ich mag jetzt ned nachforschen, aber i glaub so privat is es gar ned - wenn´s um an öffentlichen Thread hier im Forum geht?!Na, privat is privat und gehörn auch nicht breitgetreten
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ich mag jetzt ned nachforschen, aber i glaub so privat is es gar ned - wenn´s um an öffentlichen Thread hier im Forum geht?!Na, privat is privat und gehörn auch nicht breitgetreten
Richtig oda foisch woas sois. Hauptsache es is gmoachtTjo... Dann wirds wenigstens richtig gemacht![]()
Erinnere mich ned da dran xDi sag jetzt nur mal so zwischendurch. .... vielleicht kannst di ja errinnern wo du des Ava schild vom e-engerl hingsteckt hast
nipperl hãtt i koa gsehn![]()
Eben ned,owa a kirscherl hat mein Magen wieda beruhigthab dich eh verschont damit![]()
I glaub de Nadel steckt heute nu wo drinnenErinnere mich ned da dran xD
Hoff es tut weh xDI glaub de Nadel steckt heute nu wo drinnen
Bist a sadistische LieblichkeitHoff es tut weh xD
Normal nedBist a sadistische Lieblichkeit![]()
da gehörts hini sag jetzt nur mal so zwischendurch. .... vielleicht kannst di ja errinnern wo du des Ava schild vom e-engerl hingsteckt hast
nipperl hãtt i koa gsehn![]()
Ahgeh, host mi jo selbst drauf hingwiesn - ´Schau moi wos da dmx do mit mein schuidl mocht....´Erinnere mich ned da dran xD
Ich mag jetzt ned nachforschen, aber i glaub so privat is es gar ned - wenn´s um an öffentlichen Thread hier im Forum geht?!![]()
I glaub weil des engal des schüdl vom DMX wolltAhgeh, host mi jo selbst drauf hingwiesn - ´Schau moi wos da dmx do mit mein schuidl mocht....´
Glaub mir. . Nein xDI glaub weil des engal des schüdl vom DMX wollt![]()
eben, aber ab und an sollt ma sich auch zurückhalten können...i was is schwer, aber geht..@Mitglied #24985: Ja, Off Topic können ma irgendwie alle ziemlich gut!![]()
mei schüdl.. hmm wo ist des?I glaub weil des engal des schüdl vom DMX wollt![]()
hebs guat auf...hoits warm sozusagen..vielle[/QUOTE][QUOTE="dmx27, post: 7324225, member: vielleicht wirds wieder braucht gg]da gehörts hin![]()
Am End wos aundas?Glaub mir. . Nein xD

Anders wars auch nicht gemeint!is eh von einem anderen thread....nur hat das in dem da, wo es um die nachlese zum stammi geht, nix verloren. ok i schreib auch viel blödsinn wenn da tag lang is, aber ned da im thread wenns damit rein gar nix zu tun hat.