- Reaktionen
- 36.119
- Checks
- 109
lach.. wenn i dienst tauschen kann bin i gern dabeida gibts gar kein Diskussion - sind sie scho, Punkt aus!![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
lach.. wenn i dienst tauschen kann bin i gern dabeida gibts gar kein Diskussion - sind sie scho, Punkt aus!![]()
ich ^^Wer braucht die schon![]()
ich ^^
...bist ja doch a spermageiles, dauernymphomanes, dreilochbegehbares Extremfickobjekt 
na wenn ma kana des mit Unschuldig glaubt...bist ja doch a spermageiles, dauernymphomanes, dreilochbegehbares Extremfickobjekt
![]()
ich weiß vo nixsprich.fg
a eh ^^-finde mich jedoch in keinem deiner Worte wieder.![]()
versucht man seine Zurückhaltung und Schüchternheit abzulegen und dann kommt sowasich weiß vo nix
a eh ^^
oide....bei dia hod gestan da Schöm nua so hinta de Brülln fiarabltizt, dass aus und gschegn woaversucht man seine Zurückhaltung und Schüchternheit abzulegen und dann kommt sowasbin schockiert.gg
bitte weniger Dialektoide....bei dia hod gestan da Schöm nua so hinta de Brülln fiarabltizt, dass aus und gschegn woa![]()
Tussi a nu dazuabitte weniger Dialektganz aus wars ja ned
![]()

ja des mim rennen triffts wohl ...Tussi a nu dazua.....
![]()
i sog jetz nix...ehrliche Antworten wolln Frauen ned hörenja des mim rennen triffts wohl ...
aber mach mas beste draus... und WENN schon "Tussi" dann a sympathische und geile bitte![]()
jopp....stimmt....du hest no supa dazua passtI glaub... I hab was verpasst![]()
Vlt beim nächsten maljopp....stimmt....du hest no supa dazua passt![]()
na da hast recht - bin mir eh bewusst dass du die 2 Wörter streichen würdest und durch deine ersetzen würdesti sog jetz nix...ehrliche Antworten wolln Frauen ned hören![]()
ja du hast echt gefehlt - da pekajo - is sooo goaschtig zu mirVlt beim nächsten mal
Des mach i glatt.ja du hast echt gefehlt - da pekajo - is sooo goaschtig zu mir
musst mich in die Arme nehmen und trösten - bitte ^^
Nehm dich beim Wort.fgDes mach i glatt.
Wennst in da Stmk bist![]()