- Reaktionen
- 36.103
- Checks
- 105
do sog i jetzt nix dazuaVorher?Erst müssen sie sichs verdienen!
![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
do sog i jetzt nix dazuaVorher?Erst müssen sie sichs verdienen!
![]()

dann sch...dir womögli no aud de fusserl.
jetzt hob i wohl übertriebn..des stangerl is ned so lang, glaub i![]()
a stangeeee ....aus da zrissnen hosn hot nixi aussagschautDas Stangerl ist eine Stange!![]()
Hoab noachgscheid,es kunnt se ausgeh.dann sch...dir womögli no aud de fusserl.
jetzt hob i wohl übertriebn..des stangerl is ned so lang, glaub i![]()
dofieHoab noachgscheid,es kunnt se ausgeh.
owa waunst as genau wissn wüßt muast an zahmen Spoatz bringa![]()

zum Glick,ned das eich Damen nu de Kugel aufs Zechal gfoin waa stangeeee ....aus da zrissnen hosn hot nixi aussagschaut![]()
najo i muas ehrlich sei hoad de Mama imma gsoagt
a stangeeee ....aus da zrissnen hosn hot nixi aussagschaut![]()
aha du kaunst eam abmontiern, wei de Hosn hoast jo auszogn.Ist im anderen Hosenbein gesteckt!![]()

So kurz kann Dein Hosenbein gar nicht sein dass das Stangerl unten rausschaut!Ist im anderen Hosenbein gesteckt!![]()
no daunn...eh kloarIst im anderen Hosenbein gesteckt!![]()
Meins is voi neigierig, des schaut imma obm aussiSo kurz kann Dein Hosenbein gar nicht sein dass das Stangerl unten rausschaut!![]()
Daun muaßt beim nächsten Stammi a Latzhoserl oziagn!Meins is voi neigierig, des schaut imma obm aussi![]()
schaut di des augerl au...wie lieab is desMeins is voi neigierig, des schaut imma obm aussi![]()
i hoab jo eh imma de Hosn hochzogn mit de TragaDaun muaßt beim nächsten Stammi a Latzhoserl oziagn!![]()
männer...übertreibts ned goar a soooDaun muaßt beim nächsten Stammi a Latzhoserl oziagn!![]()
i zwinkert eh imma zruckschaut di des augerl au...wie lieab is des![]()
So quasi "Schau mir ins Auge Kleiner!"schaut di des augerl au...wie lieab is des![]()
wüßt a vo 3 Augen aungschaut werden,goimänner...übertreibts ned goar a sooo![]()