R
Gast
(Gelöschter Account)
Welcher SchneefallDu host owa a nimma vü gsegn - bei DEM Schneefall!![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Welcher SchneefallDu host owa a nimma vü gsegn - bei DEM Schneefall!![]()
des waren Zärtlichkeiten?????und was war mit de Zärtlichkeiten von erm?![]()
einbildung is ja auch a Bildunghob mir docht, er is gebildet![]()
Do wird jo s´Hoiz wieda feicht - bei der Wasserlatte!im Frühjahr brauchat i an hoizspoita![]()
Genau - an unsere Ladys derf nua a Schoki und Du!im Frühjahr brauchat i an hoizspoita![]()
Der wird sich eh gnuag mitgmocht hobn...ich hab ja an oamen Chauffeur mit dem @Mitglied #345364 gehabt![]()
i hob ihr des Auto obkehrt und in @Mitglied #366131 seins ahhm mir fallt grad nix ein ... ah okay sie haben Schoko mitgebracht, aber de hat er ah die Babs schleppen lassen...![]()
heeeeeDer wird sich eh gnuag mitgmocht hobn...![]()
...und de Sunn?war ja halb so oarg des wetter![]()
Der wird sich eh gnuag mitgmocht hobn...![]()
Irgend a Ausred brauchts jo!Welcher SchneefallAso ihr fahrt ja in eine andere Richtung
![]()
wenn er da mit solchen Argumenten gekommen wäre auf jeden Fall@Mitglied #435096 glaub erm ( bad anaconda) wars zviel worn am sa oda wie siagst du des?![]()
i glaub i werd morgen in an Buchladen schaun und von dem besagten Casa was nachlesnAlso des is halt sehr plump
Das du mit diesen Worten Erfolg bei Frauen hast glaub ich kaum.
Der Casanova damals konnte deswegen soviele Frauen beglücken weil
Er mit Worten die Frauen verführt hat
Und wer so geschickt mit Worten die Damen
Fasziniert ist auch bei sexuellen Aktivitäten sehr kreativ und leidenschaftlich
Würde deine Wortwahl mal etwas überdenken
Aber vielleicht gibts ja ein zwei Frauen die auf diese sehr eigene Art von dir abfahren.
Ma was es ja net
Zitiere ich mal ne gute Bekannte von mir
ge loas eam redn, oiso i find des scho amüsant bis jetzt. Er muas owa daun in der langen Tafel mittig sitznKriagst glei die nächste![]()
nau daun woin ma amoi wissen was die @Mitglied #370321 so de gaunze Noacht aungstöt hoadDer Thread is a Nachlese zum Stammtisch, aber des is wohl net für jeden zum Verstehen.....
I loas erm eh i vü mi jo erst in 3,5 joar augsprochen von ermge loas eam redn, oiso i find des scho amüsant bis jetzt. Er muas owa daun in der langen Tafel mittig sitzn![]()
ge loas eam redn, oiso i find des scho amüsant bis jetzt. Er muas owa daun in der langen Tafel mittig sitzn![]()
de Wintersunn war jo eh de ganze Nacht im Stammilokalnau daun woin ma amoi wissen was die @Mitglied #370321 so de gaunze Noacht aungstöt hoad![]()