- Reaktionen
- 41.379
- Checks
- 5
nennt se donn spanferkel![]()
Des is jo in da Einladung so gstandn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
nennt se donn spanferkel![]()
Na ^^nennt se donn spanferkel![]()
na?
bei mir sogar mit namen der sau: deafinedschreimDes is jo in da Einladung so gstandn![]()
Jo des klingt aber mach an gutn Angebot.gg
depad wamaMia mochn koane schlechten Angebote!![]()
des weissbier wird schmecken, des ferkel mmmmmmm...................Okay....bin ned eingeladen.gg nix erhalten per pn.g
Wobei war ja eigentlich perönlich und mündlichen vom lieblings @Mitglied #257177
Naja.gg in da Mitte sein verwirrt mi immer recht ^^ hat ma gestern gesehen xDMia mochn koane schlechten Angebote!![]()
Okay....bin ned eingeladen.gg nix erhalten per pn.g
Wobei war ja eigentlich perönlich und mündlichen vom lieblings @Mitglied #257177
oiso a mineralwasserNaja.gg in da Mitte sein verwirrt mi immer recht ^^ hat ma gestern gesehen xD
vor mir a mann....hinter mir da zweite und mei Bestellung war a Wasser mit Mineral xD
zur sau sogt ma jo a ned: DU BIST DE NEXTE!!!As Opfer erfährt selten wos vorher von seinem Glück![]()
Naja.gg in da Mitte sein verwirrt mi immer recht ^^ hat ma gestern gesehen xD
vor mir a mann....hinter mir da zweite und mei Bestellung war a Wasser mit Mineral xD
Bin max a Zicke aber ka opfer xDAs Opfer erfährt selten wos vorher von seinem Glück![]()
jo wehr di a bissl bitteBin max a Zicke aber ka opfer xD
Bin max a Zicke aber ka opfer xD

fick die zicke, owa zazikizakiZickst wennst doppelt aufgspießt wirst?
Fickezicke![]()
Mah ia sats ja voi fies....jo wehr di a bissl bitte![]()
hod der so fette oam??
Oida...Oxi, jetzt is Schluss mit lustig!
Der typ issa Henker...![]()
Zum festhoidn genug! :*)hod der so fette oam??![]()
Redst vo dir! ^^2,10m 145kg? und händ wira scheishausdöcke???
![]()