suchfunktion: eichre top 3!

nau jo...
i glaub das de östa (@Mitglied #473397 ) scho zu laung im HO is.
daun nu de karantäne dazua und los gehts:):)
kiss

Hhhhmmmm........ :unsure:....... I glaub, dass die Esther gar ka HO kennt. I kent ma guat vorstelln, dass sie mehr als ausglast is....... Mit Sicherheit tat ihr amoi a Verwöhnprogramm guat.

Ernst gmant.

Ehrlich: und i hab an ganz an großen Respekt vor allen Menschen in Pflegeberufen.
:daumen:
 
Hhhhmmmm........ :unsure:....... I glaub, dass die Esther gar ka HO kennt. I kent ma guat vorstelln, dass sie mehr als ausglast is....... Mit Sicherheit tat ihr amoi a Verwöhnprogramm guat.

Ernst gmant.

Ehrlich: und i hab an ganz an großen Respekt vor allen Menschen in Pflegeberufen.
:daumen:

aha,is si im pflegebereich tätig ?!?

daun jo, Respekt:):)
 
Hhhhmmmm........ :unsure:....... I glaub, dass die Esther gar ka HO kennt. I kent ma guat vorstelln, dass sie mehr als ausglast is....... Mit Sicherheit tat ihr amoi a Verwöhnprogramm guat.

Ernst gmant.

Ehrlich: und i hab an ganz an großen Respekt vor allen Menschen in Pflegeberufen.
:daumen:
i derf grod 7tog durchmochn u kimm auf knoppe 70std...do kimm i grod net vü zum rubbln😕
 
Zurück
Oben