- Registriert
- 28.12.2018
- Beiträge
- 9.416
- Reaktionen
- 105.684
- Checks
- 27
nau jo...
i glaub das de östa (@Mitglied #473397 ) scho zu laung im HO is.
daun nu de karantäne dazua und los gehts
kiss
Hhhhmmmm........
Ernst gmant.
Ehrlich: und i hab an ganz an großen Respekt vor allen Menschen in Pflegeberufen.

