- Reaktionen
- 85.473
- Checks
- 6
i muass mi moi söber lobn, weil i bin richtig leise worden, seit i mama bin

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
bevors quietschn is ma liarba es kimmt ka mucks aus ihr![]()
de wimmerntu nicht laestern. qutschn wie die japanarinen musst einmal koennen. da kannst jahrelang ueben.![]()
de wimmern![]()
oda 1450nur ka neid.probier des mal bei einem oesterreicher der glaubt der hat was kaputt gemacht und ruft 144
![]()
oda 1450daunn kimmt da typ mit dem laungen staberl
![]()
haha dann kannst quitschen![]()
I hab letztens an Test bei an gemacht da hab ich mir des a gwünschtoba voigas....i hoff, er testet mi durch olle lecher
i hob imma nur oide typn, bierbauch u 0 gfühI hab letztens an Test bei an gemacht da hab ich mir des a gwünscht![]()
Arsch war aber eh a des erste moi das i so an heißen Typen hatte. Ned die Hoffnung aufgeben.i hob imma nur oide typn, bierbauch u 0 gfühjeda haundmixer hot mehr gfüh
![]()
Dann solltest vielleicht an deinem Beuteschema arbeiteni hob imma nur oide typn, bierbauch u 0 gfühjeda haundmixer hot mehr gfüh
![]()
zum glick nimma nötigDann solltest vielleicht an deinem Beuteschema arbeiten![]()
der schaß is hoit, der ko nu so sexy ausschaun, i siach erm jo net, i zwick doch meine augerl so fest zaum beim testnArsch war aber eh a des erste moi das i so an heißen Typen hatte. Ned die Hoffnung aufgeben.
Gfühl hat er a ned mehr ghabt. Aber macht nichts kann eh härter zu gehen Wanns ned de Nasenlöcher San![]()
Augen auf immer die Augen aufhalten sonst entgeht da nu wasder
der schaß is hoit, der ko nu so sexy ausschaun, i siach erm jo net, i zwick doch meine augerl so fest zaum beim testn![]()
moch i ob jetzt , wenns da typ wert isAugen auf immer die Augen aufhalten sonst entgeht da nu was
Genau des kommt ja eh selten vormoch i ob jetzt , wenns da typ wert is![]()
Jo, und dann kommens drauf dad er sich nur de Schuahchbandl zuabundn hodallein beim wixen vorm pc so laut stöhnen dass die nachbarn klingeln um nachzufragen ob der notarzt benötigt wird....
oda midm hammer auf den finger gschlogn hot.....Jo, und dann kommens drauf dad er sich nur de Schuahchbandl zuabundn hod![]()