T
Gast
(Gelöschter Account)
Ich war heute bei dem schönen Wetter radeln. Murds viel Gegenwind
Und du Frau toy, scho ausgeschlafen![]()
Nie ausgeschlafen keine Ahnung..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ich war heute bei dem schönen Wetter radeln. Murds viel Gegenwind
Und du Frau toy, scho ausgeschlafen![]()
jetzt vasteh i den sotz erst !!naa alle schon verbrutzelt?
A. Weil i immer müde bin
B. Ka Zeit
C![]()
Na ba mirjetzt vasteh i den sotz erst !!
wo woa a SUN in den Laund ?

Na ba mir![]()
Hearst, Host du denn heit ka sunn? I hab, abgesehen vom Gegenwind, den schönsten taggenau, im BGLD scheint de sun !!
eigentli jo, weu du durt bist![]()
na, nua scheiss wind und woikn !!!!Hearst, Host du denn heit ka sunn? I hab, abgesehen vom Gegenwind, den schönsten tag
ois gut. I bin einfach so
![]()
Ahso…. Und I hab schon gedacht du möchtest auf dokotorspielchen hinauska aungst i kwö di eh ned mid olle maungl wos gibt![]()
naujo, i wü ned zu aufdringlich sei !!Ahso…. Und I hab schon gedacht du möchtest auf dokotorspielchen hinaus![]()
Nur obenrum… a weng fad, hanaujo, i wü ned zu aufdringlich sei !!
bitte oben freimachn ich muss da mal hören !!
Nur obenrum… a weng fad, ha![]()
Ahjo, auf wor i eh a scho recht friah, owa hoit ned im EfOla orbeitsviech. Morgenstund hat Schwanz im Mund… deswegen steh i Liebend gern früh auf![]()
Wann fängt dein Tag für gewöhnlich an? I denk moi wesentlich früher als meinerAhjo, auf wor i eh a scho recht friah, owa hoit ned im Ef
najo, bin diesbezüglich koa richtiger oit eingsessener bauerWann fängt dein Tag für gewöhnlich an? I denk moi wesentlich früher als meiner
Ah ok. Dachte an etwas früher.najo, bin diesbezüglich koa richtiger oit eingsessener bauer
grundsätzlich inhalier i mi die 5:30 schlogzeiln, und dann leg i los
nur wenn mei innere uhr wos aundas sogt, dann mog i irgendwie ned schlofn und i leg friarha los