- Reaktionen
- 22.077
- Checks
- 7
Moi liab 
geht ms gleich, sber momentan gehts scho wieda um, und meine Pflichtn daham muass i a noch kumman 
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Na du Aaaaaarmer duund meine Pflichtn daham muass i a noch kumman![]()
Gö scho, endlich amoi a Frau de des a so siachtNa du Aaaaaarmer du![]()
host glei a neiche.... anwesenheitspflicht in dem threadMoi liabgeht ms gleich, sber momentan gehts scho wieda um, und meine Pflichtn daham muass i a noch kumman
![]()
Naaaaaaaa, i bin scho oit und hoit des nerma aushost glei a neiche.... anwesenheitspflicht in dem thread![]()
Ja! Du tust mir ja sooooo UNHEIMLICH leid!Gö scho, endlich amoi a Frau de des a so siacht![]()

I bin eh immer wieder anwesend, oba i waß ah ned mea wia i do g'fangt wurd'n bin
Puh... Ehm... Das wird mir schon fast zu viel
Puh... Ehm... Das wird mir schon fast zu viel![]()
![]()

Besser?Gefangen hat dich jemand?I bin eh immer wieder anwesend, oba i waß ah ned mea wia i do g'fangt wurd'n bin![]()
Wasaaas reden doll i dabei?Na sag Mal![]()
jaja, die @Mitglied #725288 hat durchaus so ihre reize..I bin eh immer wieder anwesend, oba i waß ah ned mea wia i do g'fangt wurd'n bin![]()
nö. redn ned. laute von sich geben.... ja, durchausWasaaas reden doll i dabei?![]()
Ja... Ehm... Nein...Wasaaas reden doll i dabei?![]()
Schlürfen? Laute kommen nicht von mirnö. redn ned. laute von sich geben.... ja, durchaus![]()
Eben, oiso i vahoit mi gaunz ruhig aber ……Ja... Ehm... Nein...
Ach ich bin verwirrt jetzt![]()
Das hast du jetzt aber lieb gesagt
nö. redn ned. laute von sich geben.... ja, durchaus![]()