M
Gast
(Gelöschter Account)
de weisheit lest zw. de zeiln: soiche vasautn typn date i net
oba anscheinend du?!![]()
I bin so unschuldig wie a Klosterschwesta... I date überhaut kane versauten Typen...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
de weisheit lest zw. de zeiln: soiche vasautn typn date i net
oba anscheinend du?!![]()
jeda alkoholiker hätt a freid mit mein hondaAlso jetzt wird da oarsch a no zum Thema.....eieieie....wird ja immer besser....also am besten ein Rundum Service mit Geschmack![]()
wenn du unschudig bist, bin i frigide!!!I bin so unschuldig wie a Klosterschwesta... I date überhaut kane versauten Typen...wenn don höchstens versaute Typinnen, oba de homs ned so mit Klosterschwestern...
![]()
jo...hob ma in finger wund gspritztu in restl. tog im delirium auf da couch glegn
u in restl. tog im delirium auf da couch glegn

jeda alkoholiker hätt a freid mit mein honda![]()
problem?Dann war dein Tag eh ganz erfolgreich![]()
kinn ma...da ja keine Heurigen offen haben mach mal halt a Spritztour mitn Honda
![]()
hab ma eh scho gedacht, dass da bei dir was nicht stimmen kann... Wie lang ist denn das schon so bei dir und gibts da a Therapie?wenn du unschudig bist, bin i frigide!!!![]()
Hab ich leicht was überlesen?Und das Problem mit der Scheibenwaschflüssigkeit is jetzt gelöst?
austherapiert?!hab ma eh scho gedacht, dass da bei dir was nicht stimmen kann... Wie lang ist denn das schon so bei dir und gibts da a Therapie?![]()
i hob olles vapuivertHab ich leicht was überlesen?![]()
wenn du di hoit a immer so ungenau und undeitli ausdruckn duast... do bleibm hoit offene frogn üba... oba donn loss i des nochfrogn hoit..!! fü di donn oba bitte a ned foisch fastondn....austherapiert?!du konnst so saudeppert maunchmoi frogn.....^^
Ihr werdet in Zukunft einfach weniger schreiben, dafür mehr vögelnwenn du di hoit a immer so ungenau und undeitli ausdruckn duast... do bleibm hoit offene frogn üba... oba donn loss i des nochfrogn hoit..!! fü di donn oba bitte a ned foisch fastondn....![]()
Egal, hauptsach du hast was zum saufen im Autowenn du unschudig bist, bin i frigide!!!![]()
Der schneid sich dann nen Loch in die Scheibejeda alkoholiker hätt a freid mit mein honda![]()
hob beim service es nochgfüllt kriagt.
wieso riacht mei auto jetzt noch an mon chéri wenn i spritzn tuar?
junior hot am we gmant, wenn i nu 1x spritz kemman wir hacke-dicht on![]()