G
Gast
(Gelöschter Account)
a wos, des bisserl glied wos i hab zählt nedHatten wir nicht den Bauer mit Glied für dich?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
a wos, des bisserl glied wos i hab zählt nedHatten wir nicht den Bauer mit Glied für dich?![]()
Ich sag mal Tageslichttauglich - aber nur Not geht ja auch mit Tüte übern Kopf...Kommt drauf an... ist dieser "Freund" attraktiv?![]()
![]()
![]()
Frage auch für einen Freund
![]()
Bauer mit bissl Glied?a wos, des bisserl glied wos i hab zählt ned![]()
a wos, des bisserl glied wos i hab zählt ned![]()
.....dann vielleicht "mitleidsbauer" 
xxxxs glied vielleichtBauer mit bissl Glied?![]()

nana, deswegen brauch koa mitgefühl.....dann vielleicht "mitleidsbauer"
![]()
Ich bin mir sicher du kannst dafür irgendwas anderes ganz tollxxxxs glied vielleicht![]()
sexlt die kuahIch bin mir sicher du kannst dafür irgendwas anderes ganz tollBauer mit anderen Qualitäten
![]()
Sexbefreiter Kuh-Connaisseur tät sie ausgehensexlt die kuah
braucht da bauer ned sexln
owa des is jo zlang![]()
Na bitte, so viele gute Ideen. Such dir was aus und schick dem petseit eine PNda bauer paul is wia sei gaul![]()
hob mi grod gfrogt wia des geht, owa jetzt host mi eh aufklärtNa bitte, so viele gute Ideen. Such dir was aus und schick dem petseit eine PN![]()
Rückwärts? Na, das wär jo pervershob mi grod gfrogt wia des geht, owa jetzt host mi eh aufklärt
ehm, kaunst mi ned anders rum a aufklären?![]()
wos, i soll di aufklären?Rückwärts? Na, das wär jo pervers![]()
![]()
Schuster bleib bei deinen Lei... wobei Bauer bleib bei deinen Kühen passt bei dir besserwos, i soll di aufklären?
geht des hoit?![]()
i woas eh, i werd moi unaufgeklärter sterbenSchuster bleib bei deinen Lei... wobei Bauer bleib bei deinen Kühen passt bei dir besser![]()