M
Gast
(Gelöschter Account)
i derf oba schau nu mit mir söba ungestört reden?di fragt oba in dem foi kana![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
i derf oba schau nu mit mir söba ungestört reden?di fragt oba in dem foi kana![]()

des schod a öfters gor nedGrenzwertig. Mir ham 2014. Da fangts doch an mit da Cellulitis und am Alzi.![]()
du wüst jetzt oba ned zum streitn anfangen?
da hast sowas von recht.Sog ma es kummt auf die persob drauf an und ned aufs alter oder ob student oder nicht

Ich schleime nicht.Mahlzeit Ihr Schleimis![]()

genau des is dei fehler...Ich schleime nicht.![]()
Ich schleime nicht.
genau des is dei fehler...

des frog i mi aWarum?![]()
Konfuzius sagt: Der, die sich fragt, wird die Antwort erscheinen.des frog i mi a![]()

des frog i mi a![]()
i hob ma scho länger docht, dass a schwein die antwort auf olle meine frogn is..Konfuzius sagt: Der, die sich fragt, wird die Antwort erscheinen.![]()
Du host das ja a faustdick hinter de urwaschlnda münchna mit sein ringelschwanzal is a groda michel und des paßt scho aso- a wenn er a gfrast is
![]()
i hob ma scho länger docht, dass a schwein die antwort auf olle meine frogn is..
Du host das ja a faustdick hinter de urwaschln
wie kommst denn do drauf? 
Du bist auf einem guten Weg. Ausserdem soll des a Ferkel sein. Bio, siegst am Stempel.i hob ma scho länger docht, dass a schwein die antwort auf olle meine frogn is..