- Reaktionen
- 40.859
- Checks
- 5
u daunn rechnest da aus, ob du dir 1 nocht mit @Mitglied #381987 , @Mitglied #504925 und mir leistn konnst, gö?!?!![]()
Wäu leicht 6 Aperol und a Floschn Gin sooo ins Geld gehn?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
u daunn rechnest da aus, ob du dir 1 nocht mit @Mitglied #381987 , @Mitglied #504925 und mir leistn konnst, gö?!?!![]()
Wäu leicht 6 Aperol und a Floschn Gin sooo ins Geld gehn?![]()
Wäu leicht 6 Aperol und a Floschn Gin sooo ins Geld gehn?![]()
i an deiner stell glühert mal mit ana flaschen Vodka vorich würde es bei meiner frau abliefern und fragen ob sie mein taschengeld erhöhen könnteoiso....do de @Mitglied #301488 hoffentli a neo-lottogewinnerin is... woit i wissn, wos de 3. sochn warn, de ihr ois millionäre mochn tarats....
i würd jo in haushoitsgeräte investiern...de ko ma imma brauchn!
hiermit meine top 3:
Also wenn du dich uns erst schönsaufen musst, wird das nix ☺

woar nur de kostümprobe...olles guadSind das die besagten Eier für den Ostereier - Malwettbewerb?![]()
i ko nimma...ich würde es bei meiner frau abliefern und fragen ob sie mein taschengeld erhöhen könnte![]()
ob sie mein taschengeld erhöhen könnte![]()

dass sei frau endli göd fiar guadn sex hot?der verzärtelte hat Taschengeld
wos braucht der an Lottogewinn
![]()
dass sei frau endli göd fiar guadn sex hot?![]()
wenn er meint
guaden vergunnert i meiner gar ned - de soll weider den "schlechten" mit mir ham 
Da braucht a an großen "Taschenrechner"![]()

bittecheck ane fiarn greg, damit der endli moi togeslichtraugli wird
Ich nehm einsdaunn moch i an kostümverleihAnhang anzeigen 8637644 fiar micropenisse![]()
bittecheck ane fiarn greg, damit der endli moi togeslichtraugli wird![]()

mei 1. kunde, i werd narrisch!Ich nehm eins![]()
miass ma de @Mitglied #381987 frong, de is de pepi-queenFür mein kleines Haupt reicht a Flockati aus deine Schamhoar!![]()
miass ma de @Mitglied #381987 frong, de is de pepi-queen![]()