B
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
oba de war wos für de gaunzn erfahrungswütigen jungspunds vo doDe Dani gibts hier eh ned![]()
Sie soi owa oral sehr guat seiGusch!![]()
de blosat eahna in marschoba de war wos für de gaunzn erfahrungswütigen jungspunds vo do![]()

Jo weiß de Sporen gibt wenns zungerl zlaungsaum isoba de war wos für de gaunzn erfahrungswütigen jungspunds vo do![]()
Jaaaaaaoba de war wos für de gaunzn erfahrungswütigen jungspunds vo do![]()

irgendwie hab ich keine ahnung von wem ihr alle redet.Ich denk aber maln(böse wie wir wiener halt mal denken),das verwirrungs stiften "völlig unabsichtlich" ist.wenn ihr wirklich wen kennenlernen wollt und interesse an netter plauderei im gemütlichen rahmen habt, dann empfehle ich euch den ...oö stammtisch... zu besuchen..![]()
also ich habe keinen aktuellen oö Stammtisch gefundenQUOTE]
Is ja auch schwer zu finden. Das rosa sticht ned wirklich raus![]()

morgen, jo oba scho weg ..und in ana hoiben std. beim maci..dann meld i mi wieder ggg@Mitglied #409008 Guten Morgen,a scho munta![]()
Zum macimorgen, jo oba scho weg ..und in ana hoiben std. beim maci..dann meld i mi wieder ggg
Oiso i lieg nuJö, do hat wer die senile Bettflucht![]()
Werd eh nachher de Gastwirtschaft ankurbeln.De oan gengan zum Mäci de aundan lingan nu im Bett - puh, wia soit denn do de Wirtschaft in Schwung kemma?![]()
Nur ned hudln hoitDe oan gengan zum Mäci de aundan lingan nu im Bett - puh, wia soit denn do de Wirtschaft in Schwung kemma?![]()