- Reaktionen
- 20.424
- Checks
- 68
Nix mehr, des wos ma heut scho gmocht habn genügt!
Ausserdem ist heut Tag des Herrn, steht scho in da Bibel!
Der is e nächste Woche a wieder
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Nix mehr, des wos ma heut scho gmocht habn genügt!
Ausserdem ist heut Tag des Herrn, steht scho in da Bibel!

Nur gegen abholung abzugeben![]()
Gibts leider kan!Tag der Frau....![]()
Mahlzeit
Um 16 Uhr bin ich am P&R in Seebenstein , s'Mausal hat darum gebeten
LG krowot69
Ois derfst nieeee zu an Mann sagen
LG M.
Naaa des muss jetzt kleben bis selber runter geht... 4-5 Tage oder so......Jetzt soll ich mir schon wieder an owireissn ??
![]()
![]()
![]()
Uiiii na dann sog holtUnd wos is wauni owa ois wü![]()
Afoch Mund auf und Augen zu?Und wos is wauni owa ois wü![]()
Kummt a zweita zum aushöfnUnd wos is wauni owa ois wü![]()
´Des pikate zeigs derf i 4-5 Tog ned obawoschn ?Naaa des muss jetzt kleben bis selber runter geht... 4-5 Tage oder so
Owa ned wieder sovü unnötig Zeug mitnehmen... aja musst eh ned fernsehen mitn traumlos??Mahlzeit
Um 16 Uhr bin ich am P&R in Seebenstein , s'Mausal hat darum gebeten
LG krowot69
Brauchst da kanne sorgen mochn,ich nehms eh net mit ,....des is vom letzn moi no drinn!Owa ned wieder sovü unnötig Zeug mitnehmen... aja musst eh ned fernsehen mitn traumlos??
Brauchst da kanne sorgen mochn,ich nehms eh net mit ,....des is vom letzn moi no drinn!![]()

Da Traumlos hätt nu a Schaumrolln, wenns sei Frau ned scho inhaliert hot?Nachspeise ...wad jetzt gut....Nüsse in Schoki getungt![]()
Nana des is zfü umanaunpotznNachspeise ...wad jetzt gut....Nüsse in Schoki getungt![]()
Bring ihr m&m's....Nana des is zfü umanaunpotznSchaumrolle is vüüü bessa
LG M.