X
Gast
(Gelöschter Account)
Meine Körper sogt nixis a gescheiter Körper. ....Der weiß wann er die Pappn hoitn muß
LG M.
Brav issa
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Meine Körper sogt nixis a gescheiter Körper. ....Der weiß wann er die Pappn hoitn muß
LG M.
Wie oid muß ma da sein? Soooo oid bin i nu goa ned und mei Körper sogt des trotzdemWennst in mein alter kommst Lola, dann sagt dir dein körper am nächstn tog "Moch des niemehr wieder du oasch"![]()
des is nur bei de ersten mal, wanns routine worden is, geht des alles.Wie oid muß ma da sein? Soooo oid bin i nu goa ned und mei Körper sogt des trotzdem![]()
Geh leckdes is nur bei de ersten mal, wanns routine worden is, geht des alles.
des is wie beim trinken, wannst nie was trinkst gehts da am nächsten tag ganz schlecht, die trangler nemman am morgen glei wieder a bier,
und alles is in ordnung.![]()
Wie oid muß ma da sein? Soooo oid bin i nu goa ned und mei Körper sogt des trotzdem![]()
und i bin 45 und mein Körper sagt das gott sei dank nichtOiso i werd 44 gg und mir sogt des mein körper seit minimum 5 jahren![]()
Oiso i werd 44 gg und mir sogt des mein körper seit minimum 5 jahren![]()
Mein Gott ....des is ja steinalt![]()
Aber bei mir sans auch schon einige Jährchen![]()

Deine Fotos erzähln was anderes Lola. Bist a junges Pupperl![]()
Alters-schas-sichtigkeit.....MUAHAAHAAA....der is geil der ausdruckOijegal....de *Alter-schas-sichtigkeit*![]()
und jz hol i mir noch was zum lecken ....an mcflurry vom schochtlwirt in greinsfurth.![]()
Echt jetzt?kimmst hoid a zan schochtlwirtn