- Reaktionen
- 15.310
- Checks
- 25
Für mei StanglNotiert... nextes moi nehm i da a kerzenwachs mit
LG M.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Für mei StanglNotiert... nextes moi nehm i da a kerzenwachs mit
Einspruch mindestens amoi und da hast eh graunzt wie a klans katzal...Hob i niee braucht....meiner wor imma lang genug
LG M.
Hot ma hiot net gfoin dass meiner amoi zu kurz wor....aber war nur ein klizekleines MalEinspruch mindestens amoi und da hast eh graunzt wie a klans katzal...
Jo via deins....dast de löcher besser triffstFür mei Stangl
LG M.
Ok,....langer Stab....wie heißt das ???.........
![]()
Aber nur des Spitzerl einschmieren mit leicht kreisenden Bewegungen und mit Gefühl....sonst triff i goa nix mehrJo via deins....dast de löcher besser triffst
Ja des wirst ma dann jo dena gscheid erklären und zeigenAber nur des Spitzerl einschmieren mit leicht kreisenden Bewegungen und mit Gefühl....sonst triff i goa nix mehr
LG M.
Ok,....langer Stab....![]()
Da derfst aber net gefühlvoll schieben....i hon amoi gefühlvoll gschoben.....da hams wieder gsagt......Foisch stessen muast net schieben STESSEN und dann wieder : Ball in Hand .. Ganz schwindlig war mir scho von der StessereiOwa falls wer mal zeit hat mir des mit löchern und bälle usw zu erklären das i mi is nexte mal als vollprofi vorweisen kann und mi ned blamiere bitte bei mir melden.... owa derjenige braucht vüüü geduld
Na supa ala spielen kann owa a nix....
Darum brauch i jo an guten lehrer der sich auskennt mit de regeln uswDa derfst aber net gefühlvoll schieben....i hon amoi gefühlvoll gschoben.....da hams wieder gsagt......Foisch stessen muast net schieben STESSEN und dann wieder : Ball in Hand .. Ganz schwindlig war mir scho von der Stesserei
LG M.
Qui....Qua...Qwö....na des kau i net schreibn..Steckn hoit....pscht....
....Queue....
![]()
Ähm 5 männer schauen zu und i sui ala löcher und bälle spielen??? Des kau a nix... du jo gsagt nextes mal drehst um.....wos mochst du jetzt grod...??
![]()
In Dave kenn i der tuat nixxe...Shit da lesen viele mit da geht morgen mei postfachl wieder über mit hilfs angeboten![]()
I könnt da des scho lernen...hob jo gstessn wie a Weltmeister....und bin net amal schwitzat wordnDarum brauch i jo an guten lehrer der sich auskennt mit de regeln usw
Oh Madame Emanze liest a wieder mitIn Dave kenn i der tuat nixxe...
Da Feinrippträger Lest sowieso oiwei mit
Danke dann brauch i mi ned fürchtenIn Dave kenn i der tuat nixxe...
Da Feinrippträger Lest sowieso oiwei mit![]()