- Reaktionen
- 15.310
- Checks
- 25
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Dann dürfts olle schmierenIs des Mausal eh ned im Liegestui eingschloffen?
Weil sonnst hots a Forb wie a Indianer!
Nau des wars!!!Dann dürfts olle schmierenHoffentlich is oben ohne glegen
LG M.
Des seh ich eh nochher an deine Striemen am RückenNau des wars!!!
I dazö da daun wirs wor!

Wos du schreibst is jo zum firchtn!!!Des seh ich eh nochher an deine Striemen am Rücken![]()
LG M.
Vagiss den rückenprotector ned...sicha is sichaWos du schreibst is jo zum firchtn!!!
I glaub, i nimma de Lederjackn a glei mit - do geht sicha nix durch! Ggg
Geschenke hmm... Ich könnte 10 Packung Kondome herschenken natürlich die xxl ;-) es seiden die sind zu groß ;-)
Und den Helm und die Motorradhandschuhe und Nierengurt wär auch net schlecht und die KnieschleiferVagiss den rückenprotector ned...sicha is sicha![]()
Und den Helm und die Motorradhandschuhe und Nierengurt wär auch net schlecht und die Knieschleifer
LG M.
Dann muss der @Mitglied #350031 hoffentlich net gach PinkelnAuf da burg klam gawads ritterrüstungen![]()
Wos i was haums de Ritter a afoch rinna lossnn!
Wos i was haums de Ritter a afoch rinna lossnn!
Wos warad dau des Problem?
Oba nur kurzfristig... stinkn tät's![]()
naujo, i was net so rechtOba nur kurzfristig
NIX....!!Was is da los? Was hab i versäumt????
Goooooornix Mausal!Was is da los? Was hab i versäumt????
Sog i jo ,...nix !!Goooooornix Mausal!
Wie gehts da denn? Bist eh ned brandig?
Nö wurde um 15 Uhr unsanft geweckt das ich schnell p&d kommen muss...jo da war i bis 17:15 uhr und ja dann Wäsche aufhängen...duschen...leider was gegessen und frisches Bett jetzt machGoooooornix Mausal!
Wie gehts da denn? Bist eh ned brandig?