- Reaktionen
- 392
Na wenigstens foahst du auf dein Büdl, des richtige Motorradl.Dann tät i am deiner Stö dei Profilbild überdenken ..![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Na wenigstens foahst du auf dein Büdl, des richtige Motorradl.Dann tät i am deiner Stö dei Profilbild überdenken ..![]()
Owa nur weil si de KI geweigert hod des echt wiederzugeben...Na wenigstens foahst du auf dein Büdl, des richtige Motorradl.![]()
Das ist heute nicht die RichtungAhh....
Dann vergiss ned, dasst da a Mon Cherry, ois klane Überraschung hinten eine steckst, bevorst earm besuchst...
![]()
Da Urologe sagt....schreckens earna ned, bei der Untersuchung kanns zu Erektionen kommen...Das ist heute nicht die Richtung
Den kenn ich, den UrologenDa Urologe sagt....schreckens earna ned, bei der Untersuchung kanns zu Erektionen kommen...
Da Patient sagt danoch...na...hab ka Erektion kriagt...
Antwortet da Urologe....Sie ned, owa i.....
![]()
![]()
![]()
Pffff. Gibts a himbeerschnittn?Owa nur weil si de KI geweigert hod des echt wiederzugeben...
Owa i gibs glei zua...de Bananenschnittn is a ned echt und so wia am Büdl schau i a nimma aus, weil i daweil Spitzen schneiden war beim Friseur...
I bin a Mogelpackung...
![]()
Bei mir später BrombeertortePffff. Gibts a himbeerschnittn?![]()
Bei mir ned ...a wann is fix ned verschmähen tat...Pffff. Gibts a himbeerschnittn?![]()

Warum.Hooooch die Hände![]()
hob i mi ah gfrogtWarum.![]()

Mid da Mopettn ohne Hände fohrn is a ned ratsam
Mochts ma kan Gusta....hob i mi ah gfrogt
i gibs lieber runter, aufn lenker![]()
![]()
Wochehende i bin noch nicht in PensionWarum.![]()
Ahh so. Muas a nu a bissi orbeiten. Bei mir faungt Wochenende am Samstag mittag anWochehende i bin noch nicht in Pension![]()
Wochenende seit Mittwoch Mittag, so sieht Erholung aus.Ahh so. Muas a nu a bissi orbeiten. Bei mir faungt Wochenende am Samstag mittag an.
Selbst gemacht, oder selbst gekauft?Bei mir später Brombeertorte
Was is denn das für ein toller Job?Wochenende seit Mittwoch Mittag, so sieht Erholung aus.![]()