- Reaktionen
- 3.315
Guten Morgen meine Lieben
️
️
️
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Guten Morgen meine Lieben️
️
️
Hach ...da guade oide Gehtumnichts....Und der @Mitglied #705964 ist gehtumnix ....
Mahlzeit, mal überlegen was ich frühstücke....![]()
Des is a guade Idee ...Gin Tonic![]()

Griaß Eich
sitz im Zug ins Woid4tl, meine Eltern san auf Urlaub und da Goartngiassa hod ausloss'n
Springt hoid da Bua ein
Hot a wos guades, weil ham haß ang'sogt, do wird's eh zach mitn Schlof'n in Wean
Mozzarella mit Paradeisa und Basilikum hot's geben zum Mittagsfrühstück
Noch Fragen?![]()
Klingt chillig...Griaß Eich
sitz im Zug ins Woid4tl, meine Eltern san auf Urlaub und da Goartngiassa hod ausloss'n
Springt hoid da Bua ein
Hot a wos guades, weil ham haß ang'sogt, do wird's eh zach mitn Schlof'n in Wean
Noch Fragen?![]()
Kumm i wenigsten zum Lernen für den Ernährungstrainer, do is nächstes Wochenend de Prüfung ... daham bring i eh nix weidaKlingt chillig...
Ich bin im Juli eine Woche im WaldviertelGriaß Eich
Springt hoid da Bua ein
Noch Fragen?![]()
Kann eh so selten wos z'ruckgeben, weil i nur olle heiligen Zeiten auffekumm ...Braver![]()
DankeDann a schöne Zeit imViertel
Wo treibst Di denn rum?Ich bin im Juli eine Woche im Waldviertel![]()
Is des vielleicht a Woarnung?Ich bin im Juli eine Woche im Waldviertel![]()

Brava Bua.Griaß Eich
Springt hoid da Bua ein
Noch Fragen?![]()